• Lid sinds 31 december 2009

2. Thuis!

Dinteloord

Mijn Keuken

Wouw

G van der Ham heeft nog geen foto toegevoegd

1. G van der Ham's profielfoto
    G van der Ham heeft een recensie geschreven voor Thuis!
    Internationaal Dinteloord

Kerstdiner een regelrechte ramp.
    Massa is kassa.
    Alle ingredienten die op tafel komen zijn gewoon opgewarmd uit de verpakking van de groothandel!
    Soep lijkt meer op water, herten stoofvlees is regelrecht uit de bak van de sligro bevat ca. 1 Ons vlees in een kilo bak wat 2 porties waren.
    Onze plaats was naast de afvalbakken met etensresten die van de tafels kwamen.
    Er werd in 4 sessies gegeten, restaurant gedeeltelijk serre en de feestzaal was volgestouwd.
    Het bedienend personeel liep tijdens het diner regelmatig achter de bar wat eten in de mond te proppen omdat ze waarschijnlijk geen gelegenheid hebben gehad om vooraf wat te eten.
    Er werd aangegeven dat er zoveel mogelijk mensen moesten komen. (Kwaliteit was ver te zoeken)

2. G van der Ham's profielfoto
    G van der Ham vindt Thuis! niet leuk
    Internationaal Dinteloord

G van der Ham

3. G van der Ham's profielfoto
    G van der Ham heeft een recensie geschreven voor Mijn Keuken
    Nederlands Wouw

Eten is verfijnd en prima van smaak.

Werden ontvangen door arrogante ober welke stond te wachten bij de receptie en geen deur opende voor ons, terwijl hij ons zag aankomen.

Bleef zwijgend staan tot wij onze jassen maar aan hem gaven, daarna vroeg hij of we gereserveerd hadden en zei hij eindelijk welkom. Wij kregen een tafeltje bij het afhaalpunt van de obers, wat teven het opslagpunt van de drank bleek te zijn.

Toen de gastvrouw aan tafel kwam hebben wij gezegd niet blij te zijn met deze plaats, daarna hebben wij de gastvrouw niet meer gesproken. Bij het dessert werd ons een andere tafel aangeboden door de sommelier, wat heel prettig was. Kortom het eten is prima, maar hadden niet het gevoel welkom te zijn. Jammer!