• Lid sinds 26 september 2010

Mijn motto voor het leven:
Hoe gehaast het leven kan zijn... blijf genieten van de mooie momenten en de mooie dingen en daar hoort lekker eten ook bij!

Wok Masters

Zevenaar

New King's Wok

Hengelo

Gringo's

Doetinchem

G. Paulus heeft nog geen foto toegevoegd

1. G. Paulus's profielfoto
    G. Paulus heeft een recensie geschreven voor Gringo's

Leuke tent. Gezellig eten. Soms is het alleen iets te donker of staat de muziek me iets te hard, maar daar zal een ander misschien een andere mening over hebben. Wat de bediening betreft is het niet uitzonderlijk goed of slecht. We hebben met mensen te maken en soms wordt je iets sneller of iets langzamer geholpen. Maar in het algemeen vriendelijk.

Het eten is lekker en sommige dingen op de kaart zijn wel duur, maarja als je alles bij elkaar optelt is dat niet heel erg met zo'n totaalplaatje.

2. G. Paulus's profielfoto
    G. Paulus heeft een recensie geschreven voor New King's Wok

Dit is onze favoriete wok! Het personeel is netjes. De gastvrouw is aardig en geeft ons altijd het gevoel dat ze ons nog kent (soms vraag ik me af of dat echt zo is of dat ze gewoon netjes is, maar dat maakt niet uit). De koks maken een gezellig praatje als ze niet te druk zijn en het eten is hier het best.

Veel keus uit groente, vlees en vis. Heerlijke verschillende sauzen om uit te kiezen. De sushi en het kant en klare eten vind ik wat minder. Mijn favoriet. Jammer dat we niet meer in de buurt wonen.

3. G. Paulus's profielfoto
    G. Paulus heeft een recensie geschreven voor Wok Masters

Ik heb hier wel meerdere malen gegeten. En als we impulsief, goedkoop en gezellig met ons gezinnetje ergens willen eten is dit wel een leuke plek. Zeer geschikt voor kids. Het eten is qua prijsverhouding goed, maar niet heel speciaal.

De bediening bij Wokmasters is jong en zo beleefd mogelijk.