• Lid sinds 8 mei 2012

G.B. heeft nog geen foto toegevoegd

1. G.B.'s profielfoto
    G.B. heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Stadhuys

G.B.

Hier eind april voor een 2e maal met familie 'genoten' van een High Tea. En wat een tegenvaller weer.

Waar zijn de taartjes ? De brownies ? De plakjes cake ? De muffins ? De andere zoetigheden, die nu eenmaal bij een High Tea thuishoren ?

Ipv daarvan kregen we niet gare scones (om de clotted cream en jam moesten we zelf 2x vragen), sandwiches die precies waren afgemeten (dus een 2e zat er niet in), saucijzenbroodjes, toast met gesmolten geitenkaas en andere hartige hapjes en een bordje met bonbons. Er was weinig kleur op tafel.

Voor onze jarige in het gezelschap (zij was ook de reden van de High Tea) was er pas een verrassing (2 kaarsjes in een doorgesneden citroen) toen de helft van het gezelschap al bezig was de jas aan te trekken. Vergeten was het excuus, ondanks 2x discreet vragen.

Bediening was netjes, keurig...weinig op aan te merken. Mooi restaurant ook, sfeervol, wel wat donker maar kan komen door het slechte weer buiten.

Al met al veels te veel betaald voor deze "high tea" (19,90 pp) en ik kom hier zeker niet meer terug. Jammer, want een goede High Tea kan een grote trekker zijn.