• Lid sinds 4 april 2011

't Centrum

Schelluinen

Frits heeft nog geen foto toegevoegd

1. Frits's profielfoto
    Frits heeft een recensie geschreven voor 't Centrum

We zijn hier met zijn vieren gaan eten en al vroeg binnengevallen omdat we niet wilden wachten. We hadden al veel gehoord en gelezen over dit restaurant, dus de verwachtingen waren hoog. Helaas is deze avond een deceptie geworden. Kort samengevat: chagrijnige serveersters, de hele avond koud gehad door een raam dat niet goed dicht kon, verkeerd gekregen voorgerecht, hoofdgerecht dat veel te gaar was, opnieuw opgewarmde garnering.

Als we er wat van zeiden dan werden we dom aangekeken en ons commentaar weggewuifd met opmerkingen zoals: u bent zeker nog nooit uit eten geweest. U hebt dit nog nooit eerder op dus u weet niet hoe het hoort te smaken. Over het raam zij de serveerster: dan doet u toch uw jas aan!

Uit ergenis hebben we het toetje maar laten zitten. Voor ons nooit meer.

4,5
  2. Frits's profielfoto
    Frits heeft een recensie geschreven voor 't Wapen van Emmickhoven

We zijn hier nu twee keer geweest en dit restaurant is werkelijk een aanwinst voor de regio. Het personeel mag dan niet superervaren zijn, ze doen er alles aan om je een hele leuke avond te bezorgen. Ze kijken je absoluut niet weg in de hoop dat ze de tafel nog een keer kunnen bezetten. De kwaliteit van het eten is prima. Fijne verse producten en een kok die weet hoe ze er mee om moet gaan. Kortom: geen superrestaurant maar zeker ook geen vreetschuur. Gewoon een leuk restaurant met een leuke sfeer waar ze gewoon hun best doen om je een leuke avond te bezorgen voor een prima prijs. Wij gaan hier zeker nog wel een aantal keren met genoegen naar terug.