• Lid sinds 26 januari 2010

AIDA Snacks

Lelystad

Het Heemse

Hardenberg

Friedrich heeft nog geen foto toegevoegd

1. Friedrich's profielfoto
    Friedrich heeft een recensie geschreven voor 't Cadetje

'T Cadetje WAS altijd een wereld cafetaria met super eten en vriendelijk personeel, maar het is kei hard achteruit gegaan de laatste jaren, heel jammer.

2. Friedrich's profielfoto
    Friedrich vindt de recensie door F Huttenga voor AIDA Snacks leuk

F Huttenga

Afzetters bij de snackwagen Enkhuizer dijk. Geen goed woord voor over.

2,2
  3. Friedrich's profielfoto
    Friedrich heeft een recensie geschreven voor AIDA Snacks

Veel te duur geworden, twee simpele frikandelletjes met voor € 5, - beetje te duur, een andere motorrijder klaagde ook al een wit plastic bekertje koffie voor € 2, - ja echt een beetje te duur, Ik snap dat ze het alleen van de zomer moet hebben maar doe dan de wintermaanden de tent dicht en zoek werk voor de winter.

4. Friedrich's profielfoto
    Friedrich heeft gereageerd op een recensie van de Piri Piri

die ijsmachine staat waarschijnlijk een bakje onder omdat hij wat na lekt en dan kun Je wel een nieuwe ijsmachine neer zetten maar dat ding wordt ook door kinderen bediend en allerlei andere figuren dus zo'n ding is zo weer kapot en dan lekt ie weer,en als Je nog wat wilt eten of drinken steek Je Je hand op en dan zijn ze altijd zo bij Je,de bediening is hier zeker niet doof of blind als het gaat om onbeperkt,wat Je in andere tenten nog wel eens mee maakt als Je iets onbeperkt hebt besteld

5. Friedrich's profielfoto
    Friedrich heeft een recensie geschreven voor Lunchroom 't Luifeltje

Tja Ik ben normaal niet zo'n review plaatser maar na hier een paar negatieve reviews te hebben gelezen (of ze waar zijn weet Je natuurlijk nooit) wilde Ik toch even een positieve er tegen over plaatsen,Ik ben maandag voor het eerst bij het luifeltje geweest,eigenlijk omdat "Friet van Piet" in Groningen tegenwoordig dicht is op maandag,en Ik moet zeggen het was echt goed niks op aan te merken,Ik had een gehaktbal saté (eigen keuken),broodje hamburger speciaal (eigen keuken) en een Raspatat oorlog ui en een blikje 7UP,dit alles om mee te nemen,en Ik kan niet anders zeggen het was top en voor degenen die "Friet van Piet" kennen 't Luifeltje doet hier zeker niet voor onder,het was gewoon goed,zeker niet duur en als Je het mee neemt zitten de sauzen ook nog waar ze horen en men mag ook graag een praatje maken als Je zit te wachten,ja Ik ga hier zeker terug komen,volgende keer probeer Ik ook zeker de eierbal,

Dus complimenten en ga zo door mensen van 't Luifeltje
    groetjes een tevreden klant

6. Friedrich's profielfoto
    Friedrich heeft een recensie geschreven voor Het Heemse

Ik kom er al jaren en de oude man is heel gastvrij, horecaman pur sang.

Ik moet er nodig eens weer naar toe, mensen zijn altijd vriendelijk en eten is ook altijd goed. Zo gauw ik weer tijd heb en in de buurt ben, wip ik zeker even aan.