• Lid sinds 26 augustus 2009

Ik hou van lekker eten, en heb de ziekte van Crohn, ik zoek dus altijd Normale Nederlandse Neutrale Keuken. :-))

Meestal is alles te scherp, te zout, te gekruid of te vet...
als ik dus iets goed vind betekent dat neutraal voedsel MET goede smaak. :-) En reken maar dat ik van Lekker hou.

Op dit moment is mijn topfavoriet een eethuisje in Emmen.
Ze heten "In De Goede Luim" en het is daar alsof je inderdaad in een goed humeur binnenstapt.
Warme aankleding, gezellig, rustig, EN... jawel, normaal, Nederlands voedsel, wat toch boordevol smaak zit.

Verder beheer ik een forum samen met mijn partner, en dat forum is bedoeld voor vriendelijke, gezellige, gewone mensen.
Heb je zin, kom er dan eens kijken:-))

In De Goede Luim

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. freebird31's profielfoto
    freebird31 heeft een recensie geschreven voor In De Goede Luim

Wij zijn er met zijn drieen gaan eten, na een ochtend rondfietsen in Emmen. De bediening was uiterst vriendelijk, en het eten ronduit geweldig. Het duurt even eer je het op tafel hebt, maar we hadden drie verschillende gerechten besteld, de Clubsandwich, de mainstreet 40 hamburger, en de super uitsmijter. Alle drie waren ze goed verzorgd, vers, heet, veel en topkwaliteit. We hebben gesmuld en we kregen het met geen mogelijkheid op. Wat overbleef werd netjes ingepakt (oorspronkelijk een grapje, maar bleek een nette service) mét datumsticker.

We waren zo tevreden dat we zéker weten terug komen. De tafel was gezellig gedecoreerd, en de atmosfeer in "in de goede luim" is rustig en gezellig.

Absolute aanrader.

3. freebird31's profielfoto
    freebird31 heeft een recensie geschreven voor De Brunch
    Nederlands Zeist

Lekker Nederlands eten, simpele ambiance, goede bediening, genoeg keus.

Prettige plek om een normale maaltijd te nuttigen tegen normale prijzen. Aanrader voor de normale mens.