Activiteiten van Frederik

1. Frederik's profielfoto
    Frederik heeft een recensie geschreven voor De Wanne

Samen met m'n vrouw hier gegeten. De kalfspastrami was een hapje, de 16 euro niet waard. De kalfsentrecote was goed maar veel te weinig jus. M'n vrouw had de kabeljauw, die goed bereid was maar de risotto was niet lekker. De mandarijntaart was wel erg goed. We vonden het er allemaal wat stijfjes en veel te duur.

2. Frederik's profielfoto

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. Frederik's profielfoto
    Frederik heeft een recensie geschreven voor Restaurant Oosth

We verbleven in hotel de schout dus hebben we hier maar eens gegeten. De wokschotel met kip was minder omdat de kip niet lekker mals was. De spies ossenhaas was lekker, alleen in de saus zat veel te veel cognac zodat deze de smaak overheerste. We vonden de huiswijn ook niet bijzonder.

4. Frederik's profielfoto
    Frederik vindt de recensie door Hai-Jin voor Hai Jin leuk
    Chinees-Indisch Denekamp

Hai-Jin

Beste klanten,

Wij hebben de reacties gelezen en zien dit als opbouwende kritiek, waar we aan kunnen werken. Dit hebben we de afgelopen maanden geprobeerd en we merken direct resultaat. Desondanks kunnen we wat in het verleden is gebeurt niet ongedaan maken en daarvoor willen we onze welgemeende excuses voor aanbieden. We zijn daarnaast dankbaar voor de klanten die nog steeds trouw aan ons zijn gebleven ondanks deze mindere tijden. We kunnen nu alleen nog maar voorwaarts en wij zullen er zo veel mogelijk aan doen om onze oude en nieuwe klanten tevreden te houden. Bedankt voor uw begrip.

Met vriendelijke groet,

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  6. Frederik's profielfoto
    Frederik heeft een recensie geschreven voor Markt 19

Gezellig plekje op het plein in Oldenzaal. Helaas was de Varkenssatespies nogal droog en de Hamburger M19 nog iets te rood van binnen. De nagerechten waren wel in orde.

7. Frederik's profielfoto
    Frederik heeft een recensie geschreven voor Hai Jin
    Chinees-Indisch Denekamp

Prima gegeten bij Hai Yin. We hadden een chinese rijsttafel besteld die voldeed aan alle eisen.
    Alle kleine gerechtjes met liefde bereid en meer dan voldoende.
    De service van het vriendelijke personeel is erg goed. Prima tent.

8. Frederik's profielfoto
    Frederik heeft een recensie geschreven voor De Zoeke

Het was voor ons geen plezierige ervaring. We vonden het restaurant erg donker. De bediening was oké, maar niets speciaals. Het eten was matig. Het vlees was erg droog. Prijs kwaliteit niet in orde.

9. Frederik's profielfoto
    Frederik vindt de recensie door peterjapink voor De Hoogklimmer leuk

Een kwaliteits restaurant. Super! Prachtig aangekleed met oog voor detail. Vlotte bediening en heerlijk eten. De eigenaar Tijscholte heeft ons zelfs een rondleiding gegeven door het pand (oude gemeentehuis). Leuke geschiedenis dus. Dank u voor een erg leuke avond.

10. Frederik's profielfoto
    Frederik heeft een recensie geschreven voor Brasserie Rien Schulten

Een leuke plek voor een lunch in het pittoreske Ootmarsum. Toch was het niet even vriendelijk, en we vonden het nogal prijzig.

6,5
  11. Frederik's profielfoto
    Frederik heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Eigenwijs

Wel een leuke tent, meer op de jeugd gericht. Het eten was goed maar de service was minder.
    Niet slecht voor een eetcafe maar niet helemaal mijn ding.

12. Frederik's profielfoto
    Frederik heeft een recensie geschreven voor Het Podium

M'n vrouw en ik vonden het de sfeer en service hier een stukje minder. Het eten was wel goed en ook de prijzen waren wel in orde. Maar toch niet helemaal top.

13. Frederik's profielfoto
    Frederik heeft een recensie geschreven voor Blok 10
    Internationaal Horst

We zijn vorige week bij Blok 10 in Horst geweest. Heerlijk gegeten en prima bediening. We komen zeker weer terug. Nog een laatste voor de allerlaatste...

Frederik

14. Frederik's profielfoto
    Frederik heeft een recensie geschreven voor De Hoogklimmer

Ik had m'n vrouw beloofd een recensie uit te schrijven voor de Hoogklimmer, was het helemaal vergeten maar beter laat dan nooit. We hebben er tijdens onze vakantie in Augustus 2015 heerlijk gegeten. We hadden een leuk hotel geboekt in Denekamp en hebben regelmatig bij de Hoogklimmer gegeten. We vonden het personeel zeer attent en leuk. Goede service en vlotte bediening. Het eten was voortreffelijk. Alleen het pand verdient al een extra ster. Tot de volgende keer.