• Lid sinds 7 oktober 2012

Marhaba

Drachten

Fred heeft nog geen foto toegevoegd

1. Fred's profielfoto
    Fred heeft een recensie geschreven voor Marhaba
    Midden-Oosters Drachten

Hadden de recensies gelezen en iemand had ons hierop geattendeerd. Ter ere van ons 5 jarig huwelijk met een stel vrienden tafel gereserveerd. Bediening was vriendelijk en correct, leuke ambiance maar helaas het was erg druk en de kok kon het niet aan. ( meer dan 50 personen ) Kok staat alleen in de keuken en volgens bediening duld hij ook niemand naast zich. Na 2 uur wachten stonden eindelijk de bestelde gerechten op ons bord. De voorverwarmde borden waren inmiddels al afgekoeld. We zaten daar met 4 personen de hoeveelheid gebakken aardappeltjes , rijst of frietjes ( laatste waren nergens te bekennen ) en salade die je bij de hoofdgerechten kreeg waren net genoeg voor 1 persoon. Komt rond kwart over 9 de kok nog even persoonlijk met een verhaaltje bij iedere tafel langs. Verontschuldigt zich dat het zo druk was maar alle tafels , op 2 na, hadden vooraf gereserveerd. In mijn optiek wist hij dat het druk werd en moet je maatregelen nemen om je gasten een gezellige fijne avond te laten hebben zonder je te ergeren aan het feit dat het allemaal erg lang duurt . Hierin waren wij niet de enigen er waren meer gasten die zich hieraan ergerden. Wil je met een voldaan gevoel huiswaarts keren raad ik aan om voorgerecht tussengerecht en hoofdgerecht te nemen want portie's zijn niet overdadig groot ( wel lekker van smaak ) Wij hebben tegen de kok gezegd dat hij van tevoren wist dat het druk zou worden en dat dat dus geen excuus is . Hij liep gepikeerd weg van onze tafel toen wij deze kritiek gaven . Nee wij komen hier niet weer .