• Lid sinds 19 juni 2012

Pub Henry VIII

Valkenburg

Napoli

Maastricht

Fred heeft nog geen foto toegevoegd

1. Fred's profielfoto
    Fred heeft een recensie geschreven voor La Cagla

Fred

Vooropgesteld met het eten was niks mis, wij hebben smakelijk gegeten; wij waren met 7 man en hebben lekker buiten gezeten; de bediening daar valt wat over te zeggen; bij het eerste rondje drinken wat werd bezorgd kreeg mijn zoon een half glas bier over zich heen, de serveerster wist hier niet mee om te gaan en ook de rest van het personeel keek schaapachtig toe, geen enkele vorm van excuus; in de loop van onze aanwezigheid gingen de serveersters nog een aantal malen de fout in; niet weten wat er was besteld of ineens dubbel drinken bezorgen; het hoogtepunt was toen een keuken medewerker voorzien van schort wat in 3 dagen niet was gewassen mee ging helpen het bedienen van het eten. Men was tot slot verbaasd dat we niet kwistig waren met fooi; kortom een tip zet de kwaliteit van de keuken door in de bediening en het is een absolute aanrader!

2. Fred's profielfoto
    Fred heeft een recensie geschreven voor Napoli

Fred

Het personeel is opdringerig en heeft vooral oog voor de dames die over de markt flaneren, de bestelde pizza liet lang op zich wachten en de prijs stond zeker niet in verhouding met de kwaliteit, dus Antonio helaas voor jou, maar wij haken af.

3. Fred's profielfoto
    Fred heeft een recensie geschreven voor Pub Henry VIII

Fred

Afgelopen weekend twee avonden gegeten op het terras van deze Pub, goed eten, goede sfeer en top bediening. Voor herhaling vatbaar.