• Lid sinds 9 september 2016

1. -

Old Inn

Ottersum

Fred Rutten heeft nog geen foto toegevoegd

1. Fred Rutten's profielfoto
    Fred Rutten heeft een recensie geschreven voor Old Inn
    Nederlands Ottersum

7 juli jl. hier gegeten, ik schreef 8 juli jl. deze tekst aan de directie

"Geachte directie,

Naar ik begrepen heb bent u de huidige uitbater van restaurant Old Inn te Ottersum.
    Onlangs bereikte ons het bericht dat het restaurant weer geopend is.
    Gisteravond ben ik daar met mijn vrouw, 2 kinderen en een vriendje van mijn jongste zoon gaan eten.
    Wij zijn frequente restaurantbezoekers, minimaal een keer per 2 weken, maar ook vaak wekelijks gaan wij buiten de deur eten.
    Daardoor zijn wij redelijk op de hoogte van prijs en kwaliteit van de diverse restaurants.
    Omdat wij enorm teleurgesteld zijn in hetgeen ons bij het bezoek aan uw restaurant geboden is meen ik er goed aan te doen u daarvan op de hoogte te moeten stellen.
    Wij bestelden de volgende hoofdgerechten: 2 maal varkenshaas, eenmaal spare-ribs en eenmaal dorade en eenmaal Saté Old Inn.
    De varkenshaasjes waren uitermate klein, zo klein hebben we ze nog nooit gehad, de kwaliteit van het vlees van de saté zeer matig en het visje van mijn vrouw ook zeer bescheiden.
    V.w.b. de spare-ribs, die voldeden aan hetgeen je ervan mag verwachten.
    Op zich kan je een keer zoiets treffen, maar de bijgerechten die geserveerd werden compenseerden dat niet bepaald.
    Een uitermate klein schaaltje met frietjes, ongeveer een 2 persoon-portie, maar dan nu moesten 5 personen hier van eten dus.
    De salade, ongeveer een klein boterhambordje vol, bleek ook voor 5 personen te zijn.
    Mijn jongste zoon merkte nog op dat wij een dergelijk schaaltje per persoon krijgen bij een andere restaurant waar we regelmatig komen.
    Frietjes hebben maar gauw nabesteld, die kwamen uiteindelijk toen de borden al leeg waren.
    Tot mijn “verrassing” bleek dit extra schaaltje ook in rekening te zijn gebracht.
    Toen ik tijdens het afrekenen daar een opmerking over maakte werd dat gewoon genegeerd.
    Terwijl de gerechten toch verre van goedkoop zijn in Old Inn, het varkenshaasje kost bijna 19 euro.
    Bij veel restaurants waar ik kom is dat euro’s goedkoper en daar krijg je meer bijgerechten.
    Ik ben gewend naast frietjes en salade ook gebakken aardappeltjes en warme groeten te krijgen.
    Mocht het niet voldoende zijn en bestel je wat bij, zie je dat niet op de rekening terug.
    Nu had ik hedenochtend een vriend op bezoek, die had onlangs dezelfde ervaring bij Old Inn.
    Hij is tientallen jaren gast geweest in dat restaurant, maar zei nu tegen mij: “daar ga ik nóóit meer naar toe”.
    Afhankelijk van uw reactie op deze mail zal ik gaan bepalen of ik me daar bij aansluit."

U raadt het waarschijnlijk al, nooit een reactie op gehad. Mijn advies aan allen: voor dit geld kunt u veel meer kwaliteit elders krijgen.