• Lid sinds 22 september 2013

't Pannekoekhuis

Ugchelen

Parthenon

Apeldoorn

Fred onstein heeft nog geen foto toegevoegd

1. Fred onstein's profielfoto
    Fred onstein heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Hoge kwaliteit en buitengewoon verrassend.
    Wie authentiek Grieks wilt eten met een hoge kwaliteit kan niet om het Grieks specialiteitenrestaurant Parthenon in Apeldoorn heen. In Gelderland zijn we nog geen Grieks restaurant tegengekomen waar de kwaliteit zo hoog en constant is. Daarbij komen we regelmatig verrassingen tegen, zoals afgelopen zondag. We kregen een tongstrelende warme pikilia geserveerd voor twee personen, zeer gevarieerd en rijkelijk op de schotel.
    Hoofdgerecht... octopus van de grill en een mix visschotel. Ongelooflijk lekker, niets op aan te merken. Daarbij een schotel asperges die perfect gegaard waren met een kaassaus, verse bieslook en dille alsmede een heerlijke Griekse salade.
    Ons toetje? Sinaasappeltaartje met bolletje ijs, slagroom en wafeltje. Wat wil je nog meer. O ja, de wijn. We kozen voor een Chardonnay, lekker droog en fris en goed gekoeld. Tja, wie hier niet blij van wordt... We verheugen ons al op de volgende keer.

2. Fred onstein's profielfoto
    Fred onstein heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis
    Pannenkoekenhuis Ugchelen

Wezen eten met een groep van 29 personen. Gekozen voor pannenkoekmenu 3 gangen.
    Werkelijk ongelooflijk lekker. Bediening was zeer attent. Niet hoeven wachten op bestelling van diverse drankjes. Service uitstekend. Alle pannenkoeken gelijk op tafel. Kortom, voor prijs kwaliteit een dikke 10. Voor bediening en service een dikke 8.
    Hartelijk dank familie Oldenburger. Ons feestje was buitengewoon geslaagd.
    Ook onze gasten, afkomstig uit het hele land, waren zeer te spreken over deze lokaliteit.
    Frederik Onstein