• Lid sinds 12 april 2014

Eindhoven

Frans uit Den Haag heeft nog geen foto toegevoegd

1. Frans uit Den Haag's profielfoto
    Frans uit Den Haag heeft een recensie geschreven voor Columbus

Als "ouwe bok met weinig zelfverzekerdheid" ga ik er meestal van uit dat ik "de Moderne Ontwikkelingen" niet voldoende meekreeg: daarom zette ik ook mijn idee over Horeca-etablissementen die in het "bonnetjes-circuit" meedoen even aan de kant, maar helaas..

Ik (en de persoon die mij uitnodigde) ben geen overtuigd fan van de huidige Boulevard: De megalomane bouwsels, het negeren van het Historisch Erfgoed, ik kan het niet waarderen (maar het stukje bij "Beelden aan zee" met de bronzen beeldjes vind ik wél erg leuk en verleidt mij tot 'domme dingen').

De strijd op deze 750 meter is ongetwijfeld hard, maar zal vooral afhangen van hóge kwaliteit, die 24/7 geboden wordt.

Ik heb 'béter' gegeten; zonder meer óók 'slechter', maar mijn genieten was nu vooral te danken aan mijn "Tafelpartner" en helaas niet de combinatie van die partner met een geweldige setting en service. Als ik ga 'daten', is dit dus niet de tent waar ik mijn beoogde bedgenote mee naar toe neem!

Het eten was kwalitatief voldoende, maar ook niet méér dan dat; de service "deed zijn of haar best", maar daarmee is alles gezegd!

Ik ben geen fan van "lijstjes" of "Gidsen/Guides" en geloof ze ook niet!

Simonis in Scheveningen mag dan jaarlijks hoog op de "Haringlijst" van het AD staan, ík vind zijn haring vrijwel oneetbaar, want een massaproduct en dus niet vers-van-het-mes: ik weet een véél bétere haringboer in 070 (die blij is niet in die lijst voor te komen, want dan kan hij de kwaliteit behouden, die wij als [bevoorrechte?] vaste klanten zo waarderen).

"Een plek in een top-tien", een loffelijke vermelding of een ster is niet altijd een garantie voor een goeie ervaring!

2. Frans uit Den Haag's profielfoto
    Frans uit Den Haag heeft een recensie geschreven voor Aladin

Een prima tent!

Dankzij een vriendin in Eindhoven kom ik hier regelmatig en word ik inmiddels begroet als "Buurman", een term die ik bij mijn kapper in 070 leerde kennen en héél erg kan waarderen! (want het ís toch wel een beetje een eretitel...)

Ik ken weinig 'prettiger dingen', dan als gewaardeerde kennis begroet te worden en zonder verdere opdrachten dátgene voor je neus te krijgen waar je van geniet.