• Lid sinds 2 februari 2013

Marhaba

Drachten

Frans Martens heeft nog geen foto toegevoegd

1. Frans Martens's profielfoto
    Frans Martens heeft een recensie geschreven voor Marhaba
    Midden-Oosters Drachten

Restaurant Marhaba in Drachten kan ik van harte aanbevelen. Ook de tweede keer een hartelijke ontvangst, aansprekende kok en bediening, vriendelijk, correct en innemend. Het voorgerecht was voortreffelijk, vers gemaakte warme aubergine salade met pijnboompitten met vers lichtbruin zelfgemaakt brood, een aanrader! Als hoofdgerecht een veganistische diversiteit aan oosterse gerechten met diverse smaken en kleuren speciaal door de kok bereid. Een tongstrelend en oogstrelend gerecht wat met de goede rode huiswijn een perfecte combinatie gaf. Dus laat u ook eens aangenaam verrassen door de chef is mijn advies. Dit restaurant is een aanrader 1e klas.

2. Frans Martens's profielfoto
    Frans Martens schreef:

Restaurant Marhaba in Drachten kan ik van harte aanbevelen. Ook de tweede keer een hartelijke ontvangst, aansprekende kok en bediening, vriendelijk, correct en innemend. Het voorgerecht was werkelijk voortreffelijk, vers gemaakte warme aubergine salade met pijnboompitten met vers lichtbruin pikant brood, een aanrader! Als hoofdgerecht een veganistische schotel speciaal door de kok bereid. Een tongstrelend en oogstrelend gerecht wat met de goede rode huiswijn een perfecte combinatie gaf. Dus laat je verrassen door de chef is mijn advies. Dit restaurant is een aanrader 1e klas.