• Lid sinds 24 januari 2011

Binnen eten | drinken

't Smelnehûs

Balkan Aleksandar

Drachten

Frans Eerdemans heeft nog geen foto toegevoegd

1. Frans Eerdemans's profielfoto
    Frans Eerdemans heeft een recensie geschreven voor Balkan Aleksandar

Dit blijft na zoveel jaar toch iedere keer weer een aangename verrassing om er te gaan eten. Het eten is goed en vers. De bediening is altijd attent en vlot. En er is veel oog voor detail, zo wordt er ook tekst en uitleg gegeven over het eten. Bedankt Monique!

Misschien het enige minpuntje is dat de menukaart misschien iets pittiger mag?

Voor de rest een absolute topper.

2. Frans Eerdemans's profielfoto
    Frans Eerdemans heeft een recensie geschreven voor 't Smelnehûs

Volgens mij heeft het Smelnehus een behoorlijke opknapbeurt nodig op verschillende terreinen. Zo is het interieur toe aan vervanging en bovendien is de prijs kwaliteitsverhouding volledig zoek.

Het personeel heeft geen gevoel hoe je een klant moet serveren. De tafels werden niet schoongemaakt bij binnenkomst, de wijnglazen waren vies, het eten is tot 2 keer teruggestuurd omdat het niet gaar was. Een bestelling is niet aangekomen maar wel berekend en alsof dat niet genoeg was bleek dat wij ook nog een verkeerde rekening onder ogen kregen bij de kassa. Na al onze ervaringen van die avond besloten wij om toch even iets tegen de eigenaar of bedrijfsleider te zeggen maar die bleek helaas niet aanwezig.....

......het wordt tijd voor iets nieuws (intern, want er loopt genoeg expertise rond volgens mij).

3. Frans Eerdemans's profielfoto
    Frans Eerdemans heeft een recensie geschreven voor Binnen eten | drinken

Sinds zeer lange tijd weer eens Drachten aangedaan, na wat familiebezoek gezamenlijk op stap met oud vrienden! En daar hoort een hapje eten bij, dit keer maar eens besloten om voor mij het nieuwe Binnen eens te proberen.

Voor 'Drachtse' begrippen een behoorlijk moderne tent. Mooi strak ingericht en rustige kleuren waar je prima kan zitten.

Maar eerlijk gezegd had ik wel iets meer spanning verwacht op o.a. de menukaart, dat vond ik toch iets te makkelijk allemaal.

Niettemin, prima gegeten. Al snel volgde de muziek na afloop van ons eten, en ook daar vond ik de muziekkeus weer veel te makkelijk, met zo'n tent moet je iets neer kunnen zetten door middel van je eten en bijpassende muziek. Je moet de mensen daar gewoon de tijd en ruimte geven en dan komt men vanzelf wel terug omdat het uitzonderlijk is en orgineel. Zelfs in Drachten met haar nieuw wijken en inwoners!

Dat is iets wat in onze ogen de kaden wel heel goed kan gebruiken, want na afloop te hebben gegeten in Binnen konden wij niet iets vinden wat nou echt leuk was om even naar binnen te gaan.