• Lid sinds 28 februari 2017

Zwolle
  3. 9,1

Atlantis

Gouda

Frank Vervoort heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Frank Vervoort's profielfoto
    Frank Vervoort heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Zwolle

Prima restaurant. Dat dit ook bij anderen bekend was, bleek wel uit de drukte. Maar je kunt hier altijd goed eten.

2. Frank Vervoort's profielfoto
    Frank Vervoort vindt Van der Valk leuk
    Internationaal Zwolle

Frank Vervoort

3. Frank Vervoort's profielfoto
    Frank Vervoort heeft een recensie geschreven voor Atlantis
    Internationaal Gouda

De meningen verschillen sterk inzake restaurant Atlantis in Gouda : de een vindt het helemaal niets en de ander vindt het geweldig. Na mijn bezoek ben ik duidelijk voor de tweede keuze. Je hebt 2,5 uur om te eten, neem dan ook de tijd om eerst even te kijken waar je alle voorgerechten, Chinese gerechten, hoofdgerechten en toetjes kunt vinden. Daarna neem je wat te drinken en gaat lopen. Zelfs met een dieet kun je dan heerlijk en ruim voldoende eten : voorgerechten vis en vlees, hoofdgerechten vis en vlees, toetjes als vruchten, gebak en ijsjes. Maar ja, ik zag bv. ook een gezin : pa en ma met 3 kinderen. De kinderen de gehele tijd aan hun mobieltjes. Tja, eet je dan wel lekker ??? Maar voor mij is het een aanrader om een paar keer per jaar zeker terug te komen.

4. Frank Vervoort's profielfoto
    Frank Vervoort heeft een recensie geschreven voor Bij Ons
    Frans Gouda

Wat een leuk restaurant is dit! Je wordt hartelijk welkom geheten, loopt de trap op en wordt ontvangen door zeer vriendelijk personeel. Heel leuke kaart, heerlijk eten en met dieetwensen wordt rekening gehouden. Lekker druk en leuke sfeer. Hier kom je graag terug!

5. Frank Vervoort's profielfoto
    Frank Vervoort heeft een recensie geschreven voor Jean Marie

Iedere keer verheug ik me erop, als ik weer naar Jean-Marie ga. Je wordt uitermate vriendelijk ontvangen. Je mag kiezen voor a la carte of voor het verrassingsmenu (keuze op 4,5, 6 of 7 gangen), het laatste wordt door bijna iedereen genomen. Met mijn dieetwensen wordt rekening gehouden. Verder kun je nog apart een bordje eigenbereide gerookte zalm bestellen.
    Alle gangen waren voortreffelijk en werden door uitermate vriendelijk personeel gepresenteerd.
    Een aanrader!

6. Frank Vervoort's profielfoto
    Frank Vervoort heeft een recensie geschreven voor Buiten
    Frans Gouda

Het is feest bij restaurant Buiten! Het restaurant bestaat 25 jaar en dat wordt gevierd met een spectaculair 4-gangenmenu voor een prijsje van slechts 25 euro.
    Het eten was voortreffelijk, de ontvangst was hartelijk en de bediening zeer vriendelijk.
    Een aanrader!

7. Frank Vervoort's profielfoto
    Frank Vervoort heeft een recensie geschreven voor Kamphuisen

Het was weer gezellig bij Kamphuisen. Vriendelijke ontvangst, eerst een leuk plekje aan de bar en vervolgens geweldig eten. Menukaart is niet te groot, maar geeft wel voldoende keus en ook met een dieet kun je hier goed terecht. Een aanrader, maar je moet wel reserveren!

8. Frank Vervoort's profielfoto
    Frank Vervoort heeft een recensie geschreven voor Rose Garden
    Chinees-Indisch Gouda

Het eten was prima. Wel was de door mij gedane reservering niet te vinden. Toch een mooi plekje gekregen. Als je zo af en toe Chinees wil eten kan ik Rose Garden aanbevelen !