Activiteiten van Frank

1. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Nonna

Frank

Eten bij Nonna is een feestje. Het noemt zich een lunchroom, maar het serveert beduidend meer dan wat veel lunchrooms in de regel te bieden hebben. Je kunt er geweldig ontbijten (nee, niet zo’n laf ontbijtje voor een paar euro wat eigenlijk alleen maar goedkoop en helemaal niet lekker is, toch?) en hun kaart is zeer uitgebreid. Broodjes met een Italiaanse twist, rijk belegd en met verse producten gemaakt (en dat proef je!). De broodjes uit de oven zijn een paradijs voor je smaak! Fijne sfeer, goed personeel dat je zeer vriendelijk bedient. Je bent er geen klant, je voelt je gast! Een lunchroom met een hoofdletter L!!

2. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Nonna
    Italiaans Kampen

Waar de tijd even stilstaat, waar geuren en kleuren je zintuigen prikkelen, waar je een graag geziene gast bent!
    Nonna is een lunchroom, maar die beschrijving doet deze zaak eigenlijk tekort. Natuurlijk kun je er lunchen (ook heerlijk ontbijten!), Maar ook genieten van goed gezette koffie (met onovertroffen appeltaart - appeltaart zoals appeltaart moet zijn, vers, met een 'bite' en smaakvol) of heerlijke zelfgemaakte met vers fruit gevulde limonades. Mijn favorieten: warm broodje geitenkaas, Nonna's hangop en de vers gezette soepen. Nonna is puur genieten!

3. Frank's profielfoto
    Frank heeft gereageerd op een recensie van Nonna

Geachte heer of mevrouw Van de Berg. Met verbazing heb ik uw recensie gelezen. Inderdaad, hoe egocentrisch kun je zijn? Die vraag zou ik juist u willen stellen. U redeneert uitsluitend vanuit uzelf.
    Klantgericht betekent niet dat alles wat een klant wenst ook zonder meer en altijd gebeurt. Het gaat om een samenspel!

Dat het een feestdag was (welke doet niet terzake) kon u opmaken uit de enorme aantallen bezoekers. Dat is geen excuus, wel een goede verklaring dat het mogelijk langer heeft geduurd dan u bent gewend. Meer dan een uur (dat is lang hoor!) lijkt mij overdreven, al wil ik best aannemen dat dit uw gevoel is. Wanneer zoiets (bij uitzondering) gebeurt, zal iemand van de bediening u ongetwijfeld hebben geïnformeerd. Ik wil niet zeggen dat u 'zo stom' was er binnen te gaan, maar u had inderdaad wel kunnen vermoeden dat het mogelijk wat langer zou duren.

'Niet zo heel lekker eten', schrijft u. Dat is eerlijk gezegd niet zo duidelijk. Gezien de overige zeer positieve recensies over Nonna, juist ook over de kwaliteit, lijkt me dit ook erg onwaarschijnlijk.

U bent een uitzondering in de recensies. Dat zou u toch ook te denken moeten geven. Het zou u dus sieren wanneer u Nonna nogmaals bezoekt, waartoe zij u uitnodigen. Hopelijk heeft u dan een beter ervaring.
    Met vriendelijke groet!

4. Frank's profielfoto
    Frank vindt de recensie door Rob Hanekamp voor Nonna leuk

Rob Hanekamp

We hebben weer heerlijk gegeten, Nonna is de beste. Complimenten voor Annemarie. Zij maakt in een mum van tijd de heerlijkste broodjes.
    Groetjes Rob en Irene.

5. Frank's profielfoto
    Frank vindt de recensie door Jg Vd berg voor Nonna niet leuk

Jg Vd berg

Wij hebben meer dan een uur zitten wachten op vier ovenbroodjes. Er bleek slechts een wc te zijn voor het hele restaurant. Het deurslot was kapot. Toen ons bij afrekenen gevraagd werd of wij tevreden waren hebben wij deze klachten geuit. We kregen te horen dat we dan ook niet tijdens lunchtijd moesten komen. Hoe egocentrisch kan je zijn? Ze hadden natuurlijk moeten waarschuwen voor die wachttijd. Wij zullen ons niet meer vertonen in Nonna.

5,1
  6. Frank's profielfoto
    Frank heeft gereageerd op een recensie van Los Che

Vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring had. Zou het gezien de overwegend positieve reacties niet de moeite waard zijn om juist nog een keer te gaan?

7. Frank's profielfoto
    Frank heeft gereageerd op een recensie van Los Che

Op mijn beurt verbaas ik me over uw recensie. Het kan toch niet zo zijn dat alle positieve reacties uit de lucht gegrepen zijn. Ik neem zonder meer aan dat uw ervaring niet goed was, maar dan zou het toch de moeite waard zijn om dit restaurant nog een keer te bezoeken en te zien of uw ervaring een incident was. Mogelijk dat uw mening dan wordt bijgesteld.

8. Frank's profielfoto
    Frank vindt de recensie door Rico voor Los Che niet leuk
    Zuid-Amerikaans Kampen

Het restaurant ziet er leuk en gezellig uit en dat is van binnen ook zo. Klein maar sfeervol. Alleen vonden we de bediening traag en niet attent. Van het eten hadden we veel meer van verwacht viel ons zeer tegen. bier kreeg je uit een flesje en moest je zelf inschenken. Ook de wijn was niet top. Wij zullen hier niet snel weer heen gaan.

4,5