• Lid sinds 14 september 2017

Beverwijk
  2. Brasserie No. 96

Wageningen

1. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Oase

Op zondag haalde mijn vader vaak raspatat bij Bertus van de Oase met daarnaast een kroket of frikandel speciaal. De hotdogs waren ook erg lekker. Het was altijd een feest als mijn vader met al dat lekkers weer thuis kwam. Nu met mijn zoon geniet ik nog steeds van de raspatat. In al die jaren is de kwaliteit nog steeds super en de service en vriendelijkheid top! In 2020 verhuist de Oase naar de plantage in Beverwijk. Wat meer ruimte voor tafeltjes en de sfeer zal dan ook toenemen met o.a. een fotowand die de geschiedenis van de Oase laat zien, liet ik mij vertellen. Succes met de zaak en ik kom zeker weer langs om een raspatatje te eten:)

2. Frank's profielfoto
    Frank vindt Brasserie No. 96 leuk

Frank

3. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor De IJmond Restaurant

Frank

Goed eenvoudig restaurant nabij de grootste bunker van Nederland en naast een vuurtoren, met uitzicht op de monding van het Noordzeekanaal. Mijn vrouw verrast hiermee tijdens ons 20 jarig huwelijk. Vriendelijke bediening en genoten van een overheerlijk verassings menu met vlees en vis tijdens een zonsondergang. Wij komen zeker nog een keer terug.

4. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Brasserie No. 96

Gegeten in het Fletcher hotel ‘De Wageningse Berg’. Geweldige lokatie met uitzicht op de Nederrijn.
    Je kon kiezen uit het restaurant of de Brasserie. Wij kozen voor de Brasserie omdat we voor een lichte maaltijd gingen. De dame die ons bediende was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Wij gingen voor Mosterdsoep, maaltijdsalade met biefstuk en fish & chips met zoete aardappelen. De soep was lauw, de maaltijdsalade te zuur, de vis te veel doorgebakken en droog en de chips van zoete aardappelen bleek gemaakt te zijn van gewone aardappelen. Voor dit alles betaalden wij (2pers) bijna 40 euro wat het totaal niet waard was. Een beetje jammer :(

5. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Jade
    Chinees-Indisch Uithoorn

Goede combinatie van Japans & Chinees in een gezellig restaurantje, goede en vlotte bediening.
    Doet niet onder voor het traditionele Japanse 'all you can eat' restaurant. Goede sushi en voortreffelijk dessert- buffet.