• Lid sinds 14 juli 2016

Tricht
  3. -

De oude Betuwe

Tricht

Frank heeft nog geen foto toegevoegd

1. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Towani

Heerlijke sushi en andere gerechten van goede kwalitiet. Fantastische service. Bestellen gaat ongecompliceerd met een tablet, en zodra je de bestelling verstuurd hebt komen ze al aanlopen! Uitstekend systeem dus en ook vriendelijk personeel. Aanrader.

2. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor De oude Betuwe
    Internationaal Tricht

Één woord: TOPTENT!

Met z'n tweeën à la carte een 3-gangen diner genomen met bijpassend wijnarrangement.

Persoonlijke bediening door de kok terwijl het restaurant goed zat. Uitleg bij elk gerecht. Bij de krokante eend bleek het tempurabeslag echter niet gaar, dus dat hebben we gemeld.

Excuses vanuit de keuken; men bleek inderdaad te dun beslag gemaakt te hebben, maar ter compensatie kregen we een heerlijk ander gerechtje, ook weer met bijpassende wijn.

De overige gangen waren verrukkelijk. Ik gooi per ongeluk mijn glas wijn over tafel. Geen probleem; men maakt de boel schoon en ik krijg een nieuw glas wijn.

Al met al dus een zeer positieve ervaring.

3. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Eighteen

Zaterdagavond gezellig op het terras gezeten en heerlijk gegeten. De eendeborst was echt goed. Bediening vriendelijk en de prijs-kwalitietsverhouding is meer dan in orde. Hier gaan we terugkomen.

4. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Café Max

Een hele gezellige tent waar we graag gaan eten als we met de boot in Stavoren komen. Vaak druk, dus nu gereserveerd. Prima geregeld. We komen hier graag terug.

5. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor De oude Betuwe
    Internationaal Tricht

Leuke, sfeervolle ambiance. Je kunt hier zowel privé als zakelijk prima terecht. De bediening is uitermate vriendelijk en goed. Wij waren met z'n drieën en namen het 4-gangen maandmenu met wijnarrangement. Veel keuze, dus voor ieders smaak zit er wel wat tussen. De gerechten zijn mooi afgepast, niet teveel, niet te weinig en lekker. Enig minpunt aan onze tafel was de iets te droog gegaarde vis bij het hoofdgerecht, vandaar maar een 7 voor het eten, anders was het echt een 9 geworden.