• Lid sinds 3 april 2014

La Señorita

Utrecht

La Señorita

Utrecht

francis heeft nog geen foto toegevoegd

1. francis's profielfoto
    francis heeft een recensie geschreven voor La Señorita

Wij hebben hier vrijdag met een groep gegeten en dat was echt ideaal. We kregen een aparte ruimte omdat we met ongeveer 40 mensen waren. We hoefden hier geen extra kosten voor te betalen. We hadden van te voren al het eten besproken. Eenmaal aangekomen hoefden we dus alleen nog maar door te geven wat we wilden drinken. Zonder iets te hoeven zeggen stond het brood met kruidenboter aioli en olijven tapenade met 5 minuten op tafel. Vervolgens kregen we meloen met seranoham en daarna stond de hele tafel vol met tapas. Het smaakte allemaal heel goed . Als afsluiter hadden we een grand dessert met koffie en thee.

2. francis's profielfoto
    francis heeft een recensie geschreven voor La Señorita

Afgelopen zaterdag bij La Senorita gegeten, een nieuw tapasrestaurant aan de oude gracht in Utrecht. Bij toeval liepen we langs, en we zagen een nieuwe naam op het bord staan. Nou vinden mijn vriend en ik het heel leuk om nieuwe plekjes in Utrecht te ontdekken, want hoe lang je er ook woont, er is altijd wel weer iets nieuws te zien. Nou maar eens kijken of het eten er ook lekker is dachten wij!

Na het aflopen van de trap (het restaurant zit aan het water), werden we door de bediening verwelkomd. We kregen een mooi plekje en er werd wat te drinken opgenomen.

Het restaurant ziet er van binnen erg mooi uit! Mooie grote lampen die gezellig licht schijnen en hele mooie muurschilderingen. Sjiek, maar niet té.

We hebben het tapasmenu besteld, waarbij je een schaal met tapashapjes krijgt, samengesteld door de keuken. Dit was een mix van vlees, vis en vegetarisch, met onder andere heerlijke garnaaltjes in knoflook en ook gegrilde groenten. Erg lekkere combinatie van verschillende hapjes.

Al met al een hele fijne sfeer en lekker eten. Het was gezellig druk en de bediening was attent. Wij komen zeker nog eens terug, een fijne nieuwe aanwinst van Utrecht dit!

Zeker ook een aanrader om met het komende mooie zomerweer eens op het terrasje te zitten.