• Lid sinds 14 februari 2016

Zout & Citroen

Oosterhout

Francine heeft nog geen foto toegevoegd

1. Francine's profielfoto
    Francine heeft een recensie geschreven voor Zout & Citroen

De eerste keer was ik hier in 2015, op een zaterdagavond. We kwamen om 19.00 uur. Het duurde bijna 2 uur (!) voordat we ons voorgerecht kregen. In de tussentijd bleven de amuses maar doorkomen (bij elke amuse een ingewikkeld verhaal). Na het voorgerecht weer een uur wachten voor het hoofdgerecht. Wel amuses. Ik had het gevoel dat we zoet gehouden werden met de amuses. Uiteindelijk waren we om 23.00 uur klaar.

Gisteravond was het helaas niet anders. We konden kiezen uit 3 hoofdgerechten. De weinige voorgerechten spraken ons niet aan, dus we vroegen om een groene salade. Na 3 amuses en anderhalf uur kwam deze, was wel heel goed, dat moet gezegd. Hoofdgerecht (Eur 34,00) kwam na weer 2 amuses en een uur, was wel goed.
    Na de koffie was het alweer 22.30 uur. We hebben dus 3,5 uur gezeten. Voor mij is dat veel te lang.
    Mijn mening: Duurt allemaal veel te lang (met 3 hoofdgerechten moet dat toch sneller kunnen), duur en veel te pretentieus.

2. Francine's profielfoto
    Francine vindt de recensie door Lodewikus voor Zout & Citroen leuk

De prijs kwaliteit verhouding vond ik niet reëel. Het eten was goed maar de prijs die er tegenover stond was erg hoog.

Tevens vonden wij het wijnarrangement à euro 25,- te duur, gezien de hoeveelheid en kwaliteit die je hiervoor krijgt.

3. Francine's profielfoto
    Francine vindt de recensie door familie voor Zout & Citroen leuk

Wij hoorden verschillende reacties van mensen, de één vond het goed, de ander vond het er niet te eten. Maar moet zeggen, wij vonden het ook niet geweldig, op het toetje na dan. Sfeer is er echt super, open haard enzo

4. Francine's profielfoto
    Francine vindt de recensie door Van Uffelen voor Zout & Citroen leuk

Van Uffelen

Wij hebben onlangs met 4 personen bij Zout & Citroen gegeten. De recenties van kennissen waren redelijk positief, dus een 3-gangen menu voor € 32,50 klonk niet verkeerd.
    Aardige ambiance, vriendelijk personeel en een heerlijk diner met de diverse amuses. Die avond liet personeel wel tot 3 keer toe het nodige bestek/servies op de grond vallen.
    Jammer is wel dat je voor het brood moet betalen alsmede voor iets zoets bij de koffie. Als je geen friandises bij de koffie wil, krijg je dus ook alleen maar koffie. Een koekje of klein chcolaatje kan er niet af tenzij je ook hiervoor weer betaalt!
    Dat geeft toch een beetje een scheef beeld van de prijs/kwaliteit verhouding. Geef dan i.p.v. 3 amuses gewoon 1 amuse en presenteer automatisch brood en friandises.
    De gerechten zelf waren zeer smaakvol, gedurfd,prachtig geserveerd. Naar onze mening met iets teveel prominente smaken bij elkaar, waardoor deze teveel in elkaar overgingen. Maar we hebben een goede avond gehad !