• Lid sinds 27 juli 2014

Down Town

Nijmegen

Mama DI Kookt

Valkenswaard

Foodie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Foodie's profielfoto
    Foodie heeft een recensie geschreven voor Down Town

Heerlijk geluncht bij Downtown. De Power Salad was uitstekend, de groene thee heerlijk en de pancakes en cappuccino van mijn man waren ook super lekker. Alles vers en zelf gemaakt. De bediening is heel erg vriendelijk en vrolijk. Hoewel het erg druk was en wij even moesten wachten, bleven zij steeds het overzicht houden. Ook het karafje met gratis water vind ik erg leuk.

Zeker een aanrader om daar te gaan eten of gewoon koffie te gaan drinken. Als wij wat dichter bij zouden wonen, zou ik er zeker vaker komen.

2. Foodie's profielfoto
    Foodie heeft een recensie geschreven voor Mama DI Kookt

Net terug van Mama di Kookt. Heb me er heel erg op verheugd, authentiek Italiaans eten. Helaas viel het best tegen. Als voorgerecht Spaghetti Carbonara originale gekozen. Dan verwacht ik een pasta met uitgebakken spekjes en een saus van eieren, parmezaanse kaas en veel zwarte peper. Maar niet een saus van room, uien en ham die naar bouillon-blokjes smaakt. De Carpaccio met truffeldressing was best lekker, alleen heb ik helaas geen truffel geproefd.

De spaghetti met garnalen was best te eten, maar de tomatensaus was een beetje smakeloos. De ossenhaaspuntjes met risotto waren wel lekker. Hoewel ik het vermoeden heb, dat de vleesjus uit een zakje kwam. De Pollo Diavola was inderdaad pittig maar de kip zat onder een dikke roomsaus.

De toetjes waren wel erg lekker.

Voor mensen, die niet weten hoe echt Italiaans eten moet zijn, is dit restaurant geschikt. Maar als je verwacht om gerechten als in Rome of de Toscane te krijgen, dan wordt je teleurgesteld.

Bediening was trouwens wel goed, hoewel het best druk was. Wij hebben buiten kunnen zitten, dus de luidruchtigheid hebben wij niet meegemaakt.