1. Een week of drie geleden getracht om er op terras te eten, echter mislukt. Wat bleek? De op zich goede keuken konden wij niet gebruiken op terras op een vrijdagavond met 21 graden. Vreemde zaak is dat. Reden: ze kunnen de kwaliteit niet garanderen of zoiets op het terras. (2 meter verder dan de voordeur?) Helaas zijn we dan maar weggegaan naar een terras waar ze wel eten buiten serveren.

2. Enige tijd geleden gegeten met 4 personen. De ontvangst met heerlijke champagne en bijbehorende amuses was hartelijk. De keuze viel uiteindelijk op het 5-gangenmenu met diverse wijnen.

Het eten en de presentatie was geweldig, wat ook niet anders te verwachten was met een keuken op dit niveau. Na de "maaltijd" concluderen wij dat we hier zeker nog eens terugkomen. Misschien hebben ze dan eindelijk die lang begeerde ster te pakken. Chapeau, ga zo door.

3. Het eten was goed, geen probleem. Maar de ambiance. hmm buiten was het een rommeltje op het terras. Het onkruid stond 1 meter hoog. Binnen was er totaal geen sfeer. Het leek wel een kantine van een sportvereniging.

5,7
  4. Een gezellig zaakje waar je in een prima sfeertje lekker kunt eten. De wijn was goed en zeer betaalbaar.

5. Na lange tijd weer in Friesland. Vlakbij Joure dus in Joure gegeten. Mooie zaak met goede gerechten en een prettige pr/kw.verhouding.

6. We hebben goed gegeten bij de Gouden Leeuw, terwijl de eigenaar bezig was een nieuw schilderij te maken. Het was gewoon gezellig en goed. Anders dan bij de horeca bij ons in buurt, maar er moet verschil zijn. Dat het gezeur van de mensen dat eten meer kregen. Logiscg, zou ik ook zo doen, na een drukke lange dag. Om half tien is het echt wel over en uit. Het was de eerste keer in Friesland, en het was de moeite waard.

7. Een goed restaurent, met een klassieke en goede keuken. Eerlijke en mooie gerechten. Zou alleen een iets aan het gedateerde interieur moeten doen. Kom zeker terug..

8. Italiaans Sluis

Een gezellige en wat rommelige zaak, maar daar hou ik wel van. een beetje ongeorganisserd, maar toch komt alles weer op z'n pootjes tercht. Goede keuken, een een gezellige BRUNO met dat leuke accent. Echt, een aanrader. Wij komen er trouwens al meer dan 20 jaar.dus.... dan moet het wel goed zijn..

9. Fons

Tijdje terug wezen eten met vrienden. Het was heel naar ons zin. Ga zo door!! Wij zijn al een paas keer geweest, en iedere keer in orde. Komen zeker nog terug.

10. Fons

Het is wel een klein jaartje geleden dat we geweest zijn, maar wat we hebben gegeten was heel lekker. Zijn later nog 'ns teruggeweest met de rest van de familie, en alweer was het helemaal naar ons zin. Ga lekker zo door, en wij komen zeker nog 'ns terug.

11. Deze lieden snappen helemaal niks van bourgondisch genieten. zonde van de tijd.

3,5
  12. We hebben enige tijd geleden geluncht. Lekker, goede bediening, en een goed evenwicht in de gerechten. Eigenlijk een open deur, maar dat mag je van een goede buurman/vrouw ook verwachten.
    Ga zo door en het komt allemaal goed. Ik raad komende gasten aan om hier te komen eten, meer dan de moeite waard. Kijk ook eens verder op het mooiste plein van Sluis. Het is de moeite waard.