• Lid sinds 29 november 2011

Al Mundo

Den Bosch

De Smidse

Voorthuizen

Fokke heeft nog geen foto toegevoegd

1. Fokke 's profielfoto
    Fokke vindt de recensie door Mirjam Horjus voor De Keizer leuk
    Internationaal Deventer

Mirjam Horjus

Goede vriendelijke bediening, eten voor 13.50 euro was erg goed.
    Kok verdient groot compliment voor o.a. de opmaak van de borden.
    Kortom waar voor je geld even dat extra's bij koffie een likeurtje met slagroom en bij thee een mini ontbijtkoekje.

2. Fokke 's profielfoto
    Fokke heeft een recensie geschreven voor Matthijs

Prima verzorgd en goede kwaliteit. Vooral het softijs is heerlijk (en veel...)

3. Fokke 's profielfoto
    Fokke heeft een recensie geschreven voor Al Mundo
    Mediterraans Den Bosch

Tussen al die mooie restaurants in Den Bosch is het een verademing dat dit restaurant een mooie kaart tegen een sociale prijs biedt. De kwaliteit is boven verwachting en de service zeer vriendelijk en ter zake doende.

4. Fokke 's profielfoto
    Fokke heeft een recensie geschreven voor De Smidse

Helemaal lekker gegeten bij deze brasserie met onze AH-actie. Prima carpaccio, lekkere Veluwse kip en schelvis, uitmuntende zelfgemaakt appelmoes en tot slot lekkere ijscoupes genuttigd, hulde voor de keukenbrigade. Dit alles in een prettige sfeer en zeer goede service van Matthijs, Femke en Ingrid. Ook zonder AH-actie komen we zeker terug!

5. Fokke 's profielfoto
    Fokke heeft gereageerd op een recensie van Eethuis De Stoeterij

Zou het misschien niet een idee zijn om de rauwe biefstuk retour keuken te zenden en aan het personeel laten weten dat de carpaccio tegenviel? We zijn mondig genoeg en ook het restaurant leert ervan.

6. Fokke 's profielfoto
    Fokke heeft een recensie geschreven voor De Haenehof

Ondanks de tegenvallende beoordelingen, toch wezen eten. Na 4x 40 km lopen heb je tenslotte trek gekregen... De ontvangst en bediening was alleraardigst en correct. Het eten, m.n. de Cubaanse spareribs was uitstekend, hoewel de porties wel iets groter mogen. Al met al ons prima vermaakt.

7. Fokke 's profielfoto
    Fokke heeft een recensie geschreven voor Graaf Otto

Het zijn ook de kleine dingen die belangrijk zijn, zoals even een drankje drinken op onze wandeltocht.
    De serveerster was nog niet 'wakker'. Het duurde geruime tijd eer wij onze bestelling konden plaatsen. Even later een kop koffie en een kop thee, waar we het maar moesten doen met de thee die zij hadden uitgekozen (geen eigen keuze dus aangeboden). Gezien de prijs van deze versnaperingen zou je verwachten dat er (hoe Hollands) een koekje bij zou liggen. Nee, dus. De serveerster had inmiddels haar glimlach tevoorschijn getoverd en wist bij het afrekenen 30 cent te weinig terug te geven. Na het bestuderen van de menukaart, hebben we besloten om hier in de toekomst maar niet eten. Gaan toch liever naar Graaf Floris (dezelfde eigenaar....)

3,7