• Lid sinds 17 juni 2015

1. Neighbours

Buren fr
  2. De Buren van Nes

Nes Ameland

Floris heeft nog geen foto toegevoegd

1. Floris's profielfoto
    Floris vindt Neighbours leuk

2. Floris's profielfoto
    Van restaurant

Ook hartelijk dank voor deze uitgebreide review, zoals gezegd in een reactie op uw Google Review waarderen we dat. Jammer om te lezen dat het klantcontact wat vriendelijker kon, u weet in reactie op een ander platform dat wij dat juist hoog in het vaandel dragen.

U mag ons product duur vinden, daar valt over te discussiëren zoals we zeiden. De opmerking over het branden van de kachel is één keer met een knipoog gemaakt, zoals Sjoerd dat vaker doet. Jammer om te lezen dat u daar 'vaak' van maakt. Op het eerste bord bovenop de duin is inderdaad de prijs niet vermeld. Op de twee andere borden die op de looproute liggen die u naar ons loket leiden, staat deze prijs wel twee keer vermeld. Desondanks begrijpen wij nogmaals uit uw beoordeling dat dit niet duidelijk genoeg is. We gaan ermee aan de slag, zodat u een volgende keer niet verrast bent bij het afrekenen of kunt besluiten om van uw koop af te zien. Die beslissing had u overigens alsnog kunnen maken bij het afrekenen, maar dat terzijde.

Hartelijk dank voor de input. Hopelijk weerhoudt het u er niet van om nog eens een bezoek aan ons te brengen, ook al is het alleen maar om van het uitzicht en de rust te genieten. Graag tot ziens bij Sjoerd!

3. Floris's profielfoto
    Van restaurant

Wat een ontzettend mooie beoordeling, Sanne! Hartelijk dank daavoor. Heel fijn om vast te stellen dat je zo genoten hebt én dat je onze oplossingen omtrent de corona-maatregelen zo op waarde schat. We zullen de verschillende complimenten (bediening, keuken en interieur) overbengen op ons team. Graag tot ziens bij Sjoerd!

4. Floris's profielfoto
    Van restaurant

Wat een mooie review om te lezen, hartelijk dank daarvoor! Fijn ook dat u onze oplossingen voor de corona-maatregelen weet te waarderen. Graag tot ziens bij Sjoerd!

5. Floris's profielfoto
    Van restaurant

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Hoge kwaliteit service en gastvrijheid zijn twee punten waar Sjoerd om bekend staat. Een maximaal rendement is nooit het uitgangspunt. Wat betreft de wachttijd: in het erg drukke hoogseizoen kan het soms voorkomen dat die inderdaad iets langer is. De kipsaté bevat porties van 200 gram. Daarover ontvangen wij nooit opmerkingen. Sterker, het is zelfs een van de gerechten die onze gasten het vaakst bestellen. Desalniettemin hopen we dat het u niet weerhoudt van een volgend bezoek. Graag tot ziens bij Sjoerd!

6. Floris's profielfoto
    Van restaurant

Hartelijk dank voor uw uitgebreide en leuke review. We vinden het fijn om te horen dat het bezoek bij Sjoerd naar wens geweest is. Ik kan zeker zeggen dat Sjoerd zuinig met zijn personeel om zal gaan, echter is goed personeel (zoals deze dames) erg lastig te vinden en te houden. En soms is de drukte niet helemaal in te schatten vooraf of is er inderdaad eens iemand ziek, waardoor het helaas dan onderbemand is. Niet ideaal, maar in de horeca soms niet te voorkomen. We hopen u gauw nog eens te mogen verwelkomen.

Groet,

Sjoerd en team

7. Floris's profielfoto
    Van restaurant

Hartelijk dank voor de review en complimenten! Tot ziens bij Sjoerd.

8. Floris's profielfoto
    Van restaurant

Hartelijk bedankt voor de recensie. Tot gauw bij Sjoerd.

9. Floris's profielfoto
    Floris heeft De Buren van Nes toegevoegd als favoriet restaurant