• Lid sinds 24 juli 2010

Sinema

Ons Eten en Drinken

De Karseboom

Eindhoven

flo heeft nog geen foto toegevoegd

1. flo's profielfoto
    flo heeft een recensie geschreven voor Ons Eten en Drinken

Heerlijk gegeten op 'n drukke zaterdag. Prima service, ook al lijken ze niet altijd het overzicht op de tafels te behouden.

2. flo's profielfoto
    flo heeft een recensie geschreven voor De Karseboom

Met een kleine groep dagmenu's gegeten. Spinaziesoep bleek weinig verrassend, rode bietenrisotto, die ook tot de verbeelding sprak, viel zwaar op de maag. Hij was erg kazig maar wel rood van kleur, alhoewel er van de bieten verder niets was terug te vinden. Ook enig ander soort groente niet. Dat was dus wel 'n tegenvaller. Toetje was wel lekker. De bediening was erg nonchalant waardoor wel eens een bestelling werd vergeten. De prijs vond ik het dan ook niet waard.

3. flo's profielfoto
    flo heeft een recensie geschreven voor Sinema

flo

Op 23 juli wezen eten met 2 vrienden.

Aardig ingericht.

Bestek had netter gekund, nog duidelijk zichtbare vegen .

Het eten kwam erg laat. Uiteindelijk voor een voorgerecht en hoofdgerecht zeker 3 uur gezeten.

De champignons in kaas waren lekker, leek wel erg op kaasfondue. De herderssalade was prima maar niet bijzonder. De scampis van het voorgerecht leken niet op scampis en waren aan de taaie kant in een algemene 'tomaten'saus.

Het hoofdgerecht; de lamsspies, was prima. Het gekruid gehakt van de bbq was niet bijzonder en ietwat lauw. Het derde hoofdgerecht smaakte prima, maar was niet wat er besteld werd. Dit werd wel netjes opgelost door deze van de rekening af te halen zonder dat wij daar naar vroegen.

De thee wordt los van het theezakje geserveerd, ging 1x goed en de 2de keer moest ik de ober eraan herinneren nog geen zakje te hebben gekregen.

Toetje maar elders gegeten. We hadden al lang genoeg gezeten in die stoelen.