• Lid sinds 23 juni 2019

Nieuwe recensie

Activiteiten

1. Ferrieee's profielfoto
    Ferrieee heeft een recensie geschreven voor Restaurant Smaeckvol

Echt een heel goed restaurant. Omgeving mooi, locatie mooi, inrichting mooi (landelijk). Heel veel aandacht van de gastvrouw, zoals het hoort. Kinderen krijgen een leuke kleurplaat (slim, zo zijn ze lekker bezig) en bij het inleveren ervan ontvangen zij een leuke verrassing. Eten is super lekker, echt kwaliteit en met liefde bereid. Dat proef je. Van alles wat, goeie porties en streekgerechten. Heel betaalbaar (in ons geval gemiddeld 40 euro per persoon, we waren met zes mensen, iedereen had voor-, hoofd- en nagerechten en ook drinken heb ik nu meegerekend) en eerder goedkoop, dan duur. Enige minpuntjes zijn de frietjes die later kwamen dan het eten en dat vind ik altijd jammer. Verder zat er geen stokbrood bij de soep en das ook niet goed denk ik. Dat is ook het enige wat ik dus wat minder vond. Wij gaan hier vaker eten en kan dit restaurant echt aanbevelen.

2. Ferrieee's profielfoto
    Ferrieee heeft een recensie geschreven voor De Verwennerij

Leuk restaurant en goed eten. Vriendelijk personeel. Minpunten: spareribs hot waren alles behalve hot, duurde best lang voor het eten steeds kwam en kwa ijs nauwelijks keuze (en geen verse slagroom). Pluspunten: goeie porties, veel variatie, keurige presentatie, voor ieder wat wils. Zeker de moeite waard om een keer te gaan eten en ik kom zeker terug. Overall zou ik een 8 geven. 👍🏻