1. Internationaal De Koog

Wij kregen gebakken aardappeltjes bij onze gerechten maar deze waren zo op. (Klein bakje voor 2 personen) dus vroeg ik of nog wat frietjes mocht geen probleem natuurlijk. Maar op de rekening moest ik 2,90 bijbetalen voor de frietjes. Groot minpunt in mijn ogen.

2. De afgelopen jaren komen wij zomers vaker bij dit Restaurant eten.

Zo ook vanmiddag. Wij zaten om 16.45u op het terras en vroegen om de kaart. Deze kregen we nog niet, konden wij pas over een kwartier krijgen. Werd er door een medewerker aangegeven. De kaart zou ons gebracht worden om 17.00u. Om 17.10 was er nog geen kaart. Hier zelf om gevraagd. Om ons heen werd wel al besteld. Voor onze dochter van 12 was er op deze kaart niets van haar gading. Te luxe eten. Van de kinderkaart mocht zij niets uitkiezen. Wij vroegen of zij dan nog iets mocht bestellen van de kleine kaart, daar wij toch voor 17.00u om de kaart hadden gevraagd. Ons werd op een onvriendelijke manier gezegd dat dit niet meer kon. Alles was al opgeruimd. Maar hoe moeilijk kan het zijn om een schnitzel uit de koeling te halen en deze te bakken? Het was helemaal niet druk. Naast ons zaten twee jonge meiden, die precies met dit zelfde probleem zaten. Wij hebben de rekening van het drinken gevraagd en zijn ergens anders heerlijk gaan eten.

Zo ook de meiden aan de tafel naast ons. Ze hebben zo 6 betalende klanten laten lopen. Hoe dom kun je zijn? Voor ons hoeft de Rozentuin niet meer.