Activiteiten van Felicia

1. Felicia's profielfoto
    Felicia heeft een recensie geschreven voor Tortillas

Een klein restaurant, maar daardoor ook wel leuk.

Er hangt een gezellige sfeer, de bediening was zeer vriendelijk en aardig, ze zijn best snel.

Het eten was lekker. Ik heb zeker genoten voor een lage prijs.

2. Felicia's profielfoto
    Felicia heeft een recensie geschreven voor Rodeo
    Steakhouse Eindhoven

Goede en snelle bediening, maar niet echt vriendelijk, wél bij het afrekenen... spareribs waren lekker, maar heb zeker weleens beter gehad. Er staan verder veel dure gerechten op de kaart.

Sfeer is oke, maar wel wat donker en de stoelen waar wij op zaten erg hoog.

3. Felicia's profielfoto
    Felicia heeft een recensie geschreven voor Warande

Ben hier in december 2007 geweest voor een personeelsuitje. Toch jammer dat het restaurant is gesloten, want het was werkelijk prachtig. De bediening was erg formeel, maar toch ook vriendelijk.

De sfeer was geweldig, het was gewoon heel mooi. We zaten in een aparte ruimte.

De gerechten waren voor ons al uitgekozen, heel veel at ik niet (ganzenlever pate, hert), maar wat ik wel heb gegeten was werkelijk heerlijk.

Jammer dat het restaurant is gesloten, al vond ik het wel heel duur.

4. Felicia's profielfoto
    Felicia heeft een recensie geschreven voor Bali
    Chinees-Indisch Eindhoven

Ik vind de inrichting erg saai en koel. Het eten vind ik persoonlijk tegenvallen. Ik heb zeker wel eens beter gehad en het is best prijzig.

Het personeel is afstandelijk en ze zijn niet allemaal vriendelijk.

5. Felicia's profielfoto
    Felicia heeft een recensie geschreven voor Dzjengis Khan

Aardig personeel en een leuk concept. Ik had toch iets meer variatie verwacht. Het was nog best prijzig, maar het was wel lekker en leuk om eens te proberen.

6. Felicia's profielfoto
    Felicia heeft een recensie geschreven voor Sizzling

Smaakloos eten en je krijgt ook nog eens kleine porties, personeel was zeer onvriendelijk (chagrijnig) en ongeduldig naar klanten toe.

Ze liepen wel continu luidruchtig met elkaar te geinen over allerlei zaken, we hebben dus veel meegekregen wie verliefd is op wie en wie gezoend heeft met wie, maar of we dat nou wilden weten?

7. Felicia's profielfoto
    Felicia heeft een recensie geschreven voor Bakker Bart

Lekkere broodjes, maar ze zijn inderdaad bijna altijd chagrijnig. Sommige dingen zijn best duur.

8. Felicia's profielfoto
    Felicia heeft een recensie geschreven voor Javaans Eetcafé

De 1e keer dat ik ging, was helemaal top. Het eten was verrukkelijk en het persooneel vriendelijk, er hing een leuke, gezellige sfeer in het knusse restaurant.

In oktober 2009 was ik voor de 2e keer geweest en toen viel het ontzettend tegen. Het eten was beduidend minder lekker, dit kon ik al merken aan de pindasoep.

Het personeel liep wat met elkaar te 'spelen', ik moest lang wachten voordat ik mijn 2e drankje kon bestellen.

Het ergste vond ik toch wel dat de leuke, gezellige sfeer weg was. Er was 1 grote groep aanwezig die continu herrie aan het maken waren. Leuk kletsen vind ik goed, maar niet zo hard lopen lachen en schreeuwen, dat vind ik asociaal.

Het voelde voor mij ook niet goed.

Ik snap dat het lastig is om zo'n drukke groep aan te spreken, maar misschien dat dit voortaan toch moet gebeuren.

De 2e keer viel tegen, ik denk niet dat ik gauw weer terug zou komen naar dit restaurant.

9. Felicia's profielfoto
    Bewaren in lijst Sluiten
  10. Felicia's profielfoto
    Felicia heeft een recensie geschreven voor Me & Me
    Internationaal Amsterdam

Na een dagje winkelen met een vriendin gingen we op zoek naar een leuk restaurant. We wandelden wat rond en bij vele restaurants keken we buiten naar de menukaart.

Na een minuutje ofzo kwam een aardige ober naar buiten en vroeg ons binnen te komen, ach ja! Waarom niet, dachten we.

We kregen een mooie, warme plek, omdat we mooie dames waren. Kijk daar scoor je al punten mee en het kwam ook nog een beetje gemeend over, dus goed.

We zaten heel gezellig! De obers waren allemaal heel vriendelijk. We bestelden allebei de 'All you can eat spareribs', het was helemaal niet duur. We hebben genoten! Het was heerlijk! De friet was ook super lekker en de salade erbij ook. We hadden na 1 portie beiden al genoeg, 2x werd er ons gevraagd of we nog een portie wilden. Er werd ons ook regelmatig vriendelijk (en gemeend) gevraagd of we het lekker vonden.

Na het eten ging ik naar het toilet. Ik vroeg eerst aan een ober waar het toilet was, ik liep er naar toe en onderweg vertelde nog een ober spontaan tegen me waar het toilet was.

Erg goede service dus. Op weg naar het toilet zie je ook de keuken, deze zag er goed uit en als dan ook nog het personeel eens vriendelijk glimlacht, dan ben ik verkocht.

Er werd vriendelijk en leuk afscheid genomen en de deur werd voor ons opengehouden, top.

Een minpuntje: het drinken was wat onduidelijk, wij hadden normaal besteld, maar die glazen waren echt super groot.

Maar goed, dit weet ik dan voor de volgende keer, als ik weer eens in de buurt ben, kom ik zeker weer!

11. Felicia's profielfoto
    Felicia heeft een recensie geschreven voor Subway

Lekkere broodjes, maar voor de prijs zijn ze wel erg zuinig met alles. Verder wel goede bediening en goede zitplaatsen.

12. Felicia's profielfoto
    Felicia heeft een recensie geschreven voor Paul en Riet

Het personeel is meestal wel vriendelijk, dat moet je treffen. Verder is het eten heerlijk en de sfeer goed. Ik vind het wel wat aan de dure kant.

13. Felicia's profielfoto
    Felicia heeft een recensie geschreven voor Effe 'n broodje

Heerlijke tapenades! Zeer vriendelijke mensen en alles ziet er gewoon lekker uit. Leuk, klein zaakje.

14. Felicia's profielfoto
    Felicia heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Apostel

Leuke bediening, lekkere en goede friet! Mijn goulashkroket was super goed gebakken. Leuke mensen.

15. Felicia's profielfoto
    Felicia heeft een recensie geschreven voor Wokparadijs

De bediening is wel oké, sommige mensen zijn wél vriendelijk, helaas niet allemaal.

Het eten is verder wel prima, vooral als je het laat wokken. Een leuk restaurant als je met een groepje bent, maar voor sfeer en een goede service moet je hier niet zijn.

16. Felicia's profielfoto

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  17. Felicia's profielfoto
    Felicia heeft een recensie geschreven voor Listers Centrum

Het eten is heerlijk, de service is soms wat onpersoonlijk/nep, maar verder wel prima. De sfeer is geweldig en met het 'Vroege vogels menu' is het ook nog eens extra voordelig. Een minpuntje is dat sommige tafels wel te dicht op elkaar staan.

Prima restaurant!