Lijsten

Beoordelingen

1. l'Ambiance

Middelharnis
Nieuwe recensie

Farinella heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Geweldig gegeten en fantastische bediening een Italiaanse ervaring.

2. Jolanda Krootjes

Gisteravond gegeten bij dit restaurant, het was een waar feestje. De bediening is heel leuk we hebben genoten van gastvrijheid en lekker eten.

3. Farinella's profielfoto
    Farinella vindt l'Ambiance leuk

4. Arie Kalkman

Heerlijk gegeten in een hele leuke sfeer.

5. Farinella's profielfoto

Beste J. P

Onze chef zou graag willen weten welk gerecht u heeft gegeven. Dan kunnen wij onze kwaliteit verbeteren.

Met vriendelijke groeten

6. Farinella's profielfoto
    Farinella vindt Sgroppino di Nicola Farinella leuk

7. Farinella's profielfoto
    Farinella vindt Sgroppino di Nicola Farinella leuk

8. Farinella's profielfoto
    Van restaurant

Dit bericht hebben wij al met een privé bericht proberen contact te krijgen, aangezien dat niet werkt doen wij het op deze manier nogmaals. U verteld dat u een pizza fan bent maar u kunt niet pizzeria (zoals u schreef pizzaria) schrijven ,wij vinden dit een beetje apart. u zegt dat onze pizza smakeloos en niet lekker zijn terwijl de meeste in de buurt vinden dat wij de beste pizza in Schiedam en omstreken maken.Dus u heeft verstand van pizza? Ik zou u aanraden om een cursus pizzabakken te volgen zodat u het voortaan gewoon thuis kan maken, zo hoeven wij u ook niet meer tot last te zijn.Succes ermee

9. Farinella's profielfoto

Bedankt Koos!

10. Farinella's profielfoto

beste mevrouw

onze excuses voor het ongemak wij voelen ons heel rot voor uw dochter. wij weten dat wij onse best hebben gedaan met zowel het eten als met de service. wij zijn het daarom ook niet helemaal eens met uw recensie. met vriendelijke groet team farinella

11. Farinella's profielfoto
    Farinella heeft Sgroppino di Nicola Farinella toegevoegd als favoriet restaurant

Sgroppino di Nicola Farinella restaurant gesloten

€€ -