• Lid sinds 25 juli 2015

La Cubanita

22HIGH

Habibi

Amersfoort

farahlangedijk heeft nog geen foto toegevoegd

1. farahlangedijk's profielfoto
    farahlangedijk heeft een recensie geschreven voor La Cubanita
    Zuid-Amerikaans Amersfoort

Lekkere tapas hapjes waar je toch goed vol van raakt. Erg grappig bij binnenkomst als je ziet dat je als klant op de muren mag tekenen en schrijven, heb dat nog nooit mee gemaakt dus voelde me weer echt een kind haha. Ook niet duur voor een goede kwaliteit. Wel vond ik de indeling veel te krap op elkaar, waardoor je weinig ruimte had om te zitten en je iedereens gesprekken mee kon luisteren.

2. farahlangedijk's profielfoto
    farahlangedijk heeft een recensie geschreven voor 22HIGH
    Internationaal Amersfoort

Restaurant 2 jaar geleden met kerst ontdekt en dit is de plek waar je blijft terugkomen omdat het me keer op keer zo bevalt. Ik vind de inrichting er mooi gedaan en overal is aan gedacht. Je betaalt een vaste prijs en kan zo bomvol als je zelf wilt vertrekken. Ook het eten is super gevarieerd dus er zit voor een ieder iets bij waar je van kunt genieten. Voor een all you can eat biedt het nog veel service aan wat erg prettig is. Ook is het personeel erg vriendelijk en zijn ze heel klantgericht. Verder vind ik het ook een top locatie met ook hele mooie tafels achter grote ramen met uitzicht op de stad wat echt heel mooi is in de avond. Een dik blijvertje dus.

3. farahlangedijk's profielfoto
    farahlangedijk heeft een recensie geschreven voor Habibi
    Internationaal Amersfoort

Leuk ingericht, past goed bij de naam van het restaurant. Vriendelijke service, goede kwaliteit van het eten. Je moet er wel van houden qua kruiden enzovoorts.

6,7
  4. farahlangedijk's profielfoto
    farahlangedijk heeft een recensie geschreven voor Restaurant Oud Leusden

Kom hier jaarlijks meerder malen langs met familie, lekker eten, niet zo gevarieerd menu, wel een fijne sfeer.

5. farahlangedijk's profielfoto
    farahlangedijk heeft een recensie geschreven voor O Sole Mio

Kom hier al sinds ik klein ben en wat ik ook koos altijd genoten. Nog steeds de heerlijkste lasagne die ik in mijn leven heb gegeten. Gezellige, knusse inrichting, aardige bediening.