• Lid sinds 2 januari 2016

Mr. Cocker

Rotterdam

Familie van der Horst heeft nog geen foto toegevoegd

1. Familie van der Horst's profielfoto
    Familie van der Horst heeft een recensie geschreven voor Mr. Cocker

Best een OK tent, leuke sfeer, maar we zijn hier niet goed geholpen. Bij ons laatste bezoek, waarbij het een kwartier duurde voordat we überhaubt opgemerkt werden (echt onze best gedaan, hoor), duurde het nog eens bijna een uur voordat we onze lunch hadden. Het broodje hamburger vond ik voor 5,55 trouwens wel érg karig, ik heb op weg naar de auto nog maar even een frietje gehaald.

Een aantal tafels, met meer gasten, kreeg duidelijk voorrang op ons, wat ik echt niet fijn vond. Het personeel vond duidelijk dat ik mij aanstelde. Hierna hebben we besloten om hier niet meer plaats te nemen, jammer want de sfeer is leuk.

2. Familie van der Horst's profielfoto
    Familie van der Horst vindt de recensie door i voor Mr. Cocker leuk

Ben er op een drukke dag wezen eten.
    Het personeel werkte langs elkaar heen.
    Na 10 minuten werd ons drinken opgenomen. Na 10 minuten werd ons drinken gebracht en ons eten besteld.
    Hierna hebben we 50 minuten gewacht op ons broodje, tussen door gevraagd hoe lang het nog ging duren. Personeel reageerde geïrriteerd en onbegripvol....
    We kregen ons broodje en waren erg teleurgesteld. Het was een goedkoop stokbroodje dat al uit elkaar was gevallen, ook kregen we er een bot mes bij... We moesten het dus met handen opeten. Voor de prijs kwaliteit verhouding hadden wij iets beters verwacht... Erg prijzig voor wat je te eten krijgt!
    Wij gaan hier niet meer aanschuiven en ik raad andere aan om door te lopen naar een andere lunchroom!
    Erg jammer, want het ziet er vanaf de buitenkant heel gezellig uit.

1,1