• Lid sinds 16 december 2012

Grand Cru Café Public

Zwolle

Eetcafé De Sjampetter

Deventer

Familie Sleen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Familie Sleen's profielfoto
    Familie Sleen heeft een recensie geschreven voor Grand Cru Café Public

Enkele dagen geleden hebben wij bij Public gegeten. Het restaurant heeft een gezellig terras en een aantrekkelijke menukaart. Voor gasten die graag iets met vlees of vis eten is het aanbevelenswaardig.
    Voor vegetariers die een maaltijd salade willen willen wij adviseren verder te zoeken. De salades zijn 'saai', erg eenvoudig, en de prijs kwaliteitsverhouding ver te zoeken. En wat we niet zo aardig vonden dat bij het afrekenen niet werd bedankt voor een heel aardige fooi.

2. Familie Sleen's profielfoto
    Familie Sleen heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Sjampetter

Op 23 november 2012 hebben we met vier volwassenen in het gezellige eetcafé Sjampetter gegeten aan De Brink in Deventer. Het menu leek afgestemd op vegetariërs en twee kozen voor de (vegetarische) “verrassing van de kok”. Wellicht door de drukte of door te weinig personeel moesten we wel lang wachten en wat allerminst verrassend was, was de “verrassing van de kok”. Het was een minimaal eenzijdig gerecht, een geitenkaasje en een hoopje salade op het grotendeels lege bord, voor vier volwassenen verder twee puntzakjes friet. Ook het toetje was wel erg aan de prijs. Enfin, na de rekening van dik 130,00 euro betaald te hebben zeiden we tegen elkaar, dat Sjampetter gezellig is voor een kopje koffie, wellicht goed voor carnivoren, maar voor vegetariërs die zich door de kok willen laten verrassen zouden we deze zaak niet aanraden.