• Lid sinds 22 januari 2017

De Koperen Pan

Delft

De Koperen Pan

Delft

Familie Makkes heeft nog geen foto toegevoegd

1. Familie Makkes's profielfoto
    Familie Makkes heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Prima toegankelijk voor rolstoelers. Aangepast toilet. In de garage parkeren mogelijk. In corona tijd prima aangepast voor mensen die misschien bevattelijker zijn. Zeker een veilige omgeving omdat men zich aan regels van de RIVM houdt. Het eten was prima in orde. Leuke opgemaakte borden.

2. Familie Makkes's profielfoto
    Familie Makkes heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan

Ons favoriete Restaurant vanaf 1966! Door de loop der jaren altijd weer terug gegaan voor de goede keuken, sfeer en bediening. Helaas, we kregen te horen dat Nico en Marianne er mee gaan stopppen op 19 augustus is het laatste keer open! Wij hebben er jaren met plezier gedineerd en ja, wat nu! Wij wensen in ieder geval Nico en Marianne nog vele jaren in goede gezondheid en we zullen jullie missen. Maar jullie zitten bij ons van binnen!
    Voor wie dit leest U BENT TE LAAT!

3. Familie Makkes's profielfoto
    Familie Makkes heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan

Met de drukke Kerstdagen voor de deur even een moment van ontspanning. Mooi opgemaakte schotels, heerlijke wijn en rustige sfeer! Voorgerecht de eendenborst en luxe broodjes. Het hoofdgerecht de sliptongen, ze blijven mijn favoriet maar de lamsrack van mijn partner was over heerlijk. Het was weer een feestje om daar te eten!

4. Familie Makkes's profielfoto
    Familie Makkes heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan

Het was weer voortreffelijk. Rustige sfeer en prima diner. Ook wat niet op de kaart stond konden we bestellen! Toppie! Een verzorgde tafel en dito diner! Het is iets duurder dan de gemiddelde restaurants maar daar heb je ook een heerlijke wijn voor en een prima diner in rustige sfeer!

5. Familie Makkes's profielfoto
    Familie Makkes heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan

Met familie gezellig het Deksels menu genomen. Voor ieder iets naar keuze. De borden zien er altijd aantrekkelijk en het smaakt ook voortreffelijk. Zoiets maak je "thuis" niet klaar.
    De rustige sfeervolle omgeving is heerlijk om met elkaar bij te praten. We hebben genoten.

6. Familie Makkes's profielfoto
    Familie Makkes heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan

Een super gezellige avond gehad met vrienden. De rustige muziek en ontspannen sfeer nodigen je uit om prettige met elkaar te praten. Het maand menu "Vintage" was heerlijk! Keuze uit twee voor, twee hoofd en twee nagerechten! Maar natuurlijk is dineren van de kaart ook mogelijk. Mooi opgemaakte borden nodigen je uit om te genieten. De smaakvolle wijn maakt het af! Een restaurant is om aan te bevelen!

7. Familie Makkes's profielfoto

Heerlijke asperges gegeten!

8. Familie Makkes's profielfoto
    Familie Makkes heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan

Zolang de zaak bestaat zijn wij klant! Ja, onze leeftijd is er dan nu ook naar. Maar het blijft een geweldig restaurant met prima eten waar je rustig kunt dineren! Het is elke keer genieten wat we nu weer op ons bord zien! Altijd met zorg klaargemaakt! Advies, probeer het zelf eens. Het pluspunt is dat je er nog voor de deur kunt parkeren na 18.00 uur!