• Lid sinds 7 februari 2010

Familie Koopman heeft nog geen foto toegevoegd

1. Familie Koopman's profielfoto
    Familie Koopman heeft een recensie geschreven voor Restaurant Gewoon Eten en Drinken

Wij hebben helaas een mindere ervaring opgedaan in dit restaurant. We hadden om 19.30 uur een tafel voor twee geboekt en werden voor in het restaurant gezet. Op zich niets mis mee, maar we kwamen er al snel achter dat je daar bijna in de keuken zit. We werden door alle geuren omringd. Als je nog moet eten is dat niet zo'n probleem, maar als je reeds gegeten hebt en je ruikt nog alle vis, vlees etc. dan is dat echt vervelend. Daarnaast kregen we pas na ruim een half uur de menukaart, ondanks dat ik deze bij onze drankjes gevraagd had. Vervolgens duurde het nog ruim een half uur voordat we het voorgerecht geserveerd kregen. Het was inmiddels 20.40 uur! Daarna kreeg de bediening (twee dames voor een vol restaurant?) het wat rustiger en kregen wij ons eten wat sneller. De gerechten waren goed, echter het gerecht met zalm in combinatie met gerookte paling was geen goed gerecht. De paling was zeer vet en verdreef de verfijnde smaak van de zalm. Verder suggereert de naam gewoon eten en drinken dat je er gewoon eten krijgt, dat is dus niet zo. De gerechten zijn alles behalve gewoon. Al met al dus een matige ervaring, terwijl wij op de goede recencies waren afgegaan. Vandaar deze reactie. Als je er gaat eten, reserveer dan een tafel achterin en je moet zeer veel geduld hebben eer je je eten op tafel krijg.