1. N.A.P.

Mchi

IJ-kantine

Amsterdam

Familie Engel heeft nog geen foto toegevoegd

1. Familie Engel's profielfoto
    Familie Engel heeft een recensie geschreven voor Mchi
    Aziatisch Amsterdam

Uitstekend restaurant. Heerlijke reis door de Aziatische keuken. Chiquer/feestelijker dan andere restaurants op IJburg - alhoewel gezinnen met kinderen op IJburg nooit zullen ontbreken... Bediening attent en persoonlijk. Prijs staat in verhouding tot kwaliteit, die op alle fronten geboden wordt. Aanwinst voor het eiland - en voor de stad.

2. Familie Engel's profielfoto
    Familie Engel heeft een recensie geschreven voor Praq
    Nederlands Amsterdam

Aan de eerdere recensies te lezen is er in de afgelopen tijd veel veranderd. En wel ten goede.

Het eten was heerlijk. Prima keuze, smaakvol en mooi opgediend.

De bediening was meer dan vriendelijk. Attent, behulpzaam en zelfs tijd voor een persoonlijk gesprek.

De sfeer is trendy. Mooie lokatie, goed ingericht en van alle gemakken voorzien als het om kinderen gaat (zelfs een eigen oppas die in een Annie MG Schmidt -kamer de kinderen vermaakt).

Je moet overigens wel echt rekening houden met het feit dat het een kindvriendelijk restaurant is. Wij waren er op een zaterdagavond en dan zijn alle lange tafels dikbevolkt met gezinnen en hun kinderschaar. De akoestiek maakt het dan wat lastig om met elkaar te praten (wij waren met vier volwassenen).

Oh ja, om 17.30u zit het helemaal vol en om 21.00u is het volkomen leeg!

Over 2 jaar zit het restaurant bovenin een van de drie silo-torens naast het huidige terrein, als onderdeel van het Annie MG Schmidt Huis. De schetsen van de architect zijn spectaculair. We gaan de ontwikkelingen volgen!

3. Familie Engel's profielfoto
    Familie Engel heeft een recensie geschreven voor IJ-kantine

Prachtige locatie aan het IJ. Makkelijk te bereiken en gratis parkeren. Goed eten en prima service, ook voor groepen. Aanrader!

4. Familie Engel's profielfoto
    Familie Engel heeft N.A.P. toegevoegd als favoriet restaurant

N.A.P.

Hele dagen eten en drinken!!
    €€ -

• Frans
    Binnen Bantammerstraat 5 Amsterdam
  7. Familie Engel's profielfoto
    Familie Engel heeft een recensie geschreven voor Looks

Try their oysters and 'smoked' entrecote... Try their wines... Try their chocolate dessert and cheeses...

Great food, great service, great place.

Up market price, but worth every penny.

8. Familie Engel's profielfoto
    Familie Engel heeft een recensie geschreven voor 't Swarte schaep

Het was een maandagavond en aan de late kant. Gelukkig was de keuken nog open! We bestelden relatief eenvoudige gerechten, waaronder een mix-grill. Ondanks de weinige gasten duurde het lang voordat we ons eten kregen. De wachttijd is ons vlees niet ten goede gekomen. De mayonaise sauzen maakte het droge vlees nog enigszins smakelijk, maar ook vet... Prijs-kwaliteit verhouding was wat ons betreft uit balans.

Onze serveerster was overigens top. Alle complimenten voor de bediening!

9. Familie Engel's profielfoto
    Familie Engel heeft een recensie geschreven voor N.A.P.
    Internationaal Amsterdam

Je kunt hier altijd terecht. Of het nu om een zakenlunch, zondagse lunch, familiediner of avondborrel gaat, de attente mensen van NAP staan voor je klaar. De wisselende kaart is beperkt tot een paar lekkere dingen voor iedereen. De overheerlijke club sandwich en kreeft zijn in ieder geval ankers op de kaart. Buiten etend aan de haven, waan je je op vakantie. Houd er wel rekening mee dat het restaurant - zeker in het weekend - populair is bij gezinnen met jonge kinderen :-)

10. Familie Engel's profielfoto
    Familie Engel heeft een recensie geschreven voor I-Grec

Heerlijk, vriendelijk familierestaurant. Het eten wordt bereid in de open keuken en smaakt voortreffelijk. De service is persoonlijk, als je vaker komt wordt je herkend. De lokatie aan het water is prachtig - met mooi weer is het goed vertoeven op het getrapte terras. Aanrader.