• Lid sinds 31 mei 2015

1. -

Wokpaleis Fryslân

Ryptsjerk

familie damwijk heeft nog geen foto toegevoegd

1. We hebben er op zondag 8 september 2013 met de fam. gegeten. Goede ontvangst. Goede uitleg hoe ze het doen met het eten. Rondleiding gehad waar alles stond. Super gegeten, was uit de kunst. Voor de kinderen is het ook een aanrader; ballenbak, glijbaan, en ze kunnen ook buiten spelen. Klimrek met glijbaan. Voor herhaling vatbaar. Personeel ook heel vriendelijk, niks om aan te merken. Kom zeker terug.

2. priscilla dijkstra

Na enig gestapel op de tafel naast ons heb ik de kok gevraagd of iemand nog eens de borden kwam afruimen omdat er intussen een behoorlijke stapel vuile borden op onze tafel stond, begon het bedienend personeel te klagen wie van hem tafel ging doen. Omdat het erg rustig was (en wij er nog niet lang zaten) vroeg een dame ons of wij nog wat van het warme buffet wilde gaan eten of dat ze konden beginnen met schoonmaken. Intussen werd de frisdrank en jus d'orange machine ook al schoon gemaakt en konden wij hiervan geen gebruik meer maken. We hadden een biertje laten vallen, moesten dit zelf schoon maken en dan ook nog eens betalen voor een nieuwe. Toen 1 van ons de manager wou spreken ging zij ook nog met ons in discussie ipv een excuses.
    Wij komen hier een volgende keer niet nog eens.

3. Anita Kloosterman

Sowieso de mooiste wok van Friesland, met lekker eten. Het is er schoon en er is een gezellige sfeer !!

4. Anoniem

Beschimmeld fruit en kindertoetjes. Erg onvriendelijk tegenover personeel. Tegen klanten echter ook. Alles voor geld. Niet leuk om hier heen te gaan.

2,6
  5. familie damwijk's profielfoto
    familie damwijk vindt de recensie door ARB voor Wokpaleis Fryslân leuk

Mijn ervaring is niet zo positief!
    Het begint al dat je vooraf alles moet betalen! Daarna werden we de trappen op gebonjourd met een 81-jarige die slecht ter been is! Niet echt handig! Pas bij het 3e voorstel hadden we een geschikte zitplek! Wat het eten betreft: veelzijdig maar zeker niet speciaal. Tijdens het wokken zag ik de kok nog even snel met een houten afwaskwast de wok schoonmaken, zonder daarna af te spoelen! De glazen smaakten naar een chemisch afwasmiddel. Zeer irritant was dat, om de paar minuten iemand bij je tafel kwam om te vragen of er borden, glazen of flessen weggehaald kon worden. Verder was het op zondag rond 18.00 uur al razend druk. Nee, wij komen niet weer in deze fabriek!

6. Een goeiemiddag allemaal.
    Gisteravond hadden we om 18:30 uur een afspraak voor een etentje voor 4/5 personen bij jullie. Ik had van mijn vrouw gehoord dat je daar lekker kon eten, met onze dochter en vrienden hebben we gisteravond ontzettend genoten daar. Niet alleen het eten, maar ook de organisatie er omheen was helemaal super geslaagd. Zoveel mensen en toch was er genoeg voor iedereen, voor elk wat wils, voor jong en oud, van oosters tot en met poffertjes. Was geweldig en bedankt voor al dat lekkers, volgende keer komen we zeker weer.
    Mvg Anton

7. familie damwijk's profielfoto