• Lid sinds 10 september 2015

Hof van Medemblick

MED

1. Fam. van Garderen's profielfoto
    Fam. van Garderen heeft een recensie geschreven voor De Driemaster

Heerlijk gegeten, fijne sfeer! Fantastische bediening. Het meisje werkte er slechts 3 dagen maar is een topper! Graag tot de volgende keer!

2. Fam. van Garderen's profielfoto
    Fam. van Garderen heeft een recensie geschreven voor Hof van Medemblick

Zoals altijd hier weer fantastisch gegeten bij Ted en zijn medewerkers!. Dit keer met de familie en niets is teveel voor zowel bedienend personeel als de keuken. Voor ons een dikke 10!!

3. Fam. van Garderen's profielfoto
    Fam. van Garderen heeft een recensie geschreven voor Danny Leung
    Chinees-Indisch Medemblik

Danny Leung in Medemblik is een super goed restaurant!. Wij, mijn man en ik, komen hier zeker 1 x in de week. De dames en heer van de bediening zijn top!! Altijd even vriendelijk en attent!! Kom je met een grotere groep zoals wij geregeld met onze kinderen en kleinkinderen komen, wordt desnoods het restaurant "verbouwd", maar een gezellige tafel zullen ze altijd voor je regelen! Verder zijn de porties zeer groot te noemen. Je kunt je buik vol eten!!

Kortom Danny Leung in Medemblik verdient van ons een dikke 10!! Groetjes van Wim en Coby van Garderen

4. Fam. van Garderen's profielfoto
    Fam. van Garderen heeft een recensie geschreven voor La Grotta

Sinds enige tijd komen wij weer heel graag naar La Grotta in Medemblik (jaren niet geweest ivm oude eigenaar!).
    We hebben net onze neus om de deur gestoken en een grappa en een cola light staan al voor ons klaar! Top!
    Zo voel je je erg gewenst en het gebaar is geweldig. Het eten is elke keer zeer smakelijk! Vlotte bediening en altijd een vriendelijk woord van Paolo! Ambiance is erg gezellig. Het zit altijd vol met mensen. Kortom wij blijven komen naar dit heerlijke en super gezellige restaurant.
    Groetjes van Wim en Coby van Garderen.

5. Fam. van Garderen's profielfoto
    Fam. van Garderen heeft een recensie geschreven voor MED
    MED 7
    Italiaans Medemblik

Gisteravond voor het eerst gegeten bij MED in Medemblik. Locatie heerlijk.
    Eten viel tegen, zuinig bordje zoals ze hier in het West-Friese zeggen.
    Vlees redelijk, geen sausje erbij, heeel klein schaaltje met ik denk bietjes en 3 tomaatjes.
    Korfje patat (8 stuks).
    We wilden op het terras, het was tenslotte nog 26 graden. Tafels en stoelen zijn sterk aan vervanging toe.
    Gewoon oude troep. Voor het geld dat we betaalden eten we elders in Medemblik vele malen lekkerder.
    Jammer!!!

6. Fam. van Garderen's profielfoto
    Fam. van Garderen heeft een recensie geschreven voor Costas
    Portugees Medemblik

Een heerlijk restaurant waar wij, mijn man en ik, met grote regelmaat een hapje eten. Voor een gelegenheid of gewoon effies lekker met z'n tweetjes als we geen zin hebben om te koken :-) Altijd heel gezellig en een vlotte, vriendelijke bediening! De gerechten zijn super of je nu een voor- hoofd-of nagerecht eet. En de prijs is prima! Kortom bij Costas zullen ze ons nog heel vaak zien! Top! Ga zo door!! Met vriendelijke groet, Fam. van Garderen Medemblik.

7. Fam. van Garderen's profielfoto
    Fam. van Garderen vindt de recensie door Fam. van Garderen voor Costas leuk