• Lid sinds 4 augustus 2009

Praq

Amsterdam

Fam. van Breukelen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Fam. van Breukelen's profielfoto
    Fam. van Breukelen heeft een recensie geschreven voor Praq
    Nederlands Amsterdam

Van het begin tot het eind een zeer slechte ervaring. In eerste instantie vol verwachting gereserveerd voor een verjaardagsetentje van onze oudste; mooie locatie, goede website, gevarieerde kaart en leuk voor kinderen.

Bij aankomst was het restaurant zo goed als leeg, maar van een (hartelijk) ontvangst was niet te spreken. Voor onze kinderen, 2.5 en 8 jaar, was de keuze matig....en frietjes van koolraap staan niet op het verlanglijstje van kids. Een pannenkoek, kroketje o.i.d. Was meer welkom geweest, en van een feestelijk tintje aan het eten/drinken van de kids was ook niet te spreken.

Na besteld te hebben zagen we ons eten geserveerd worden op de lege tafel naast ons. De dames van de bediening stonden voor ons te bedenken voor wie de bestelling dan kon zijn, weggelopen gasten misschien? En dat terwijl er twee tafels bezet waren en we 15 minuten terug ons eten besteld hadden!? Na 10 minuten kwamen ze dan eindelijk tot de conclusie dat het onze bestelling betrof, wat resulteerde in lauw/koud eten, dat zonder pardon aan ons geserveerd werd. Toen kwam de grootste schrik; de kip van een van de kinderen bleek deels rauw te zijn?! Dit is op zich al een zeer kwalijke zaak, maar je mag in een kinderrestaurant toch verwachten dat hier extra aandacht aan wordt besteedt. Onze hoofdgerechten waren echt onder de maat; de Papardelle aan elkaar geklonterd met aangebrande venkel en de steak had meer weg van een platgeslagen schnitzel.

Ondertussen wordt er, ondanks een leeg restaurant, bar weinig aandacht aan de drankjes besteedt. Voor een half glaasje rose dien je vervolgens wel de jackpot te betalen. Begrijpelijk hebben wij het dessert overgeslagen, want na de 'rauwe kip ervaring' mag je toch wel een excuus, een korting, drankje van de zaak of een bezoekje van de kok verwachten.

Onbegrijpelijk dat een restaurant met alle ingrediënten, waaronder zeer goede apparatuur, toch zo teleurstellend kan zijn.

Wij gaan zeker niet meer terug.