Fam. Teuwens's profielfoto

Eindhoven
  3. 8,2

De Griek

Nuenen

Fam. Teuwens heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Fam. Teuwens's profielfoto
    Fam. Teuwens heeft een recensie geschreven voor Grand Cafe Taste
    Internationaal Geldrop

De locatie is goed en leuk ingericht met een geweldige gastvrouw. Vlotte bediening en een avond vullend programma.
    Heerlijk gegeten met 8 personen het 5 gangen verrassingsmenu is een aanrader voor mensen die veel soorten eten lusten. Hoe dat deze kok de smaken bij elkaar weet te voegen is fantastisch.
    Zo lekker dat je spijt hebt dat het op is.
    Na het eten nog een lekkere cappuccino of thee genomen ook daar was niets mis mee.
    Ik ging tevreden om 23.30 uur naar huis met een voldaan gevoel dat mijn gasten toch iets bijzonders heb gegeven.
    Bedankt Jolande.

2. Fam. Teuwens's profielfoto
    Fam. Teuwens heeft een recensie geschreven voor The Prince
    Nederlands Eindhoven

Wij zijn met 4 personen bij The Prince gaan eten. Het eten is heel lekker en komt vlot achter elkaar. De bediening is aardig en beleefd. Ze vragen elke keer of alles naar wens is. Het is gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.

3. Fam. Teuwens's profielfoto
    Chinees-Indisch Geldrop

Wij zijn met 11 personen een all-inn buffet gaat gebruiken.
    Wij werden door de charmante gastvrouw keurig ontvangen en naar de tafel gebracht. Er werd gewacht onder het genot van een drankje tot wij compleet waren. De soep vooraf kwam binnen 5 minuten alle 11 tegelijk. Na de soep konden wij van alle gerechten zoveel eten als wij wilde en werden op tijd bijgevuld.
    De nagerechten worden apart berekend tegen zeer concurrerende prijzen en zijn heel lekker.
    Heerlijk buffet in een ontspannen sfeer met leuke bediening voor weinig geld. WIJ ZIJN FAN.

4. Fam. Teuwens's profielfoto
    Fam. Teuwens heeft een recensie geschreven voor La Solitaria

Lekker relaxt eten. Veel verschillende gerechten, alles smaakt goed. Weinig geld voor het eten. Het voordeel van dit concept is dat je heerlijk ontspannen kunt blijven zitten en aan tafel wordt bediend.

5. Fam. Teuwens's profielfoto
    Fam. Teuwens heeft een recensie geschreven voor Le Connaisseur

Wij kwamen binnen en wij werden hartelijk ontvangen en mochten een plaats uitkiezen. Meteen werden de drankjes opgenomen en de menukaarten aangereikt. Het voorgerecht kozen wij de proeverij van voorgerechten. In een woord fantastisch de verschillende gerechten en allemaal verschillende smaken. Het hoofdgerecht koos mijn vrouw ossenhaas spiezen van de grill en ik koos de mixed super grill. Keurig opgediend alles heerlijk zonder pezen o.i.d. gewoon geweldig.
    Nagerecht kozen wij de parade des desserts. Dit was een etagére met allerlei nagerechten.
    In deze periode kwam er een groep binnen van 100 personen vermoedelijk van de Robo Cup. Ik dacht nu komen wij niet meer aan de beurt, maar niets is minder waar onze volgende gang werd keurig binnen de normale tijd geleverd. Het serverend personeel is vriendelijk en goed.
    Wij gaan zeker terug want wij zijn fan.

Le Connaisseur tot de volgende keer.

6. Fam. Teuwens's profielfoto
    Fam. Teuwens heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Annie's

Heerlijk gegeten tegen zeer redelijke prijzen. Gezellige mensen. Doen z'n uiterste best om het goed te doen. Het heet voortaan: Annie's Cafetaria.

7. Fam. Teuwens's profielfoto
    Fam. Teuwens heeft een recensie geschreven voor Juffrouw Tok
    Nederlands Didam

Gisteravond een afscheidsdiner gehad met 6 bussen van Effeweg.

De groentesoep met ballen was lekker pittig en de ballen smaakten goed. De hoeveelheid was grandioos want iedereen kon een tweede bord nemen. De groenten waren een koude salade, een warme groente schotel en ook appelmoes.

Waar andere restaurants soms wel € 2,00 voor vragen is dan mayonaise en dat was er gratis bij. Ook de frites waren er met 2 soorten bij: gekruid en naturel, en in voldoende mate zodat je rustig meerdere keren kon opscheppen. De varkensschnitzel was groot en lekker mals met een heerlijke champignonsaus. Het nagerecht was ijs met slagroom en zeker niet klein. Dit alles kostte slechts € 14,50 p.p.

De snelheid waarmee deze mensen ongeveer 250 klanten bedienden was een lust voor het oog. Niemand kwam iets tekort en in een zeer korte tijd had iedereen zijn of haar 3 gangen.

Mochten wij met een uitstapje in de buurt van Didam zijn ga ik zeker hier langs. Bedankt voor de mooie vakantie afsluiting!!

8. Fam. Teuwens's profielfoto
    Fam. Teuwens heeft een recensie geschreven voor Azië
    Chinees-Indisch Geldrop

Goede, lieve en hartelijke bediening. Heel lekker eten. Fan van kip Azië. Gemiddelde prijzen.

9. Fam. Teuwens's profielfoto
    Reserveer

via Butler

10. Fam. Teuwens's profielfoto
    Internationaal Geldrop

Gisteravond bij vertigo geweest en een 4 gangen verrassingsmenu genomen. Wauw wat was dat lekker. Mooie optredens, alles mooi tegelijk wat een topavond.

11. Fam. Teuwens's profielfoto
    Fam. Teuwens heeft een recensie geschreven voor De Zeester

Wij hadden gisteravond met 7 personen gereserveerd bij deze visspeciaalzaak.

Wij werden door de jonge medewerker netjes ontvangen en hij wachtte keurig tot wij compleet waren. De stoelen zijn heel comfortabel, de zaak is vrij kaal maar nieuw dus dat komt nog. Hij zei ons dat wij in de vitrine de vis uit mochten zoeken. De vis werd op ambachtelijke wijze bereid en met frietjes, brood en sausjes opgediend. Helaas voor sommige klanten mogen er geen alcoholische dranken geschonken worden. Wij hadden 3 echte viseters bij ons en ook hun waren tevreden.

Een echte aanrader. Ga zo door en verbeter de kleine puntjes. Ze zijn tenslotte pas 6 maanden geopend.

12. Fam. Teuwens's profielfoto
    Fam. Teuwens heeft een recensie geschreven voor Mythos
    Grieks Someren

Zeer mooie ambiance. De spaarkaart van IENS/A.H. is hier geldig dus ons tweede 3 gangenmenu is gratis. Dat was aan de hoeveelheid en de kwaliteit niet te merken. Goede bediening, snelle reactie bij een leeg glas en netjes komen vragen of alles naar wens is. Helemaal voldaan naar huis gereden. Volgende keer gaan wij weer. Zeer goede gastheer.

13. Fam. Teuwens's profielfoto
    Fam. Teuwens heeft een recensie geschreven voor Droste's

Als passant hier gestopt en op het terras plaats genomen.

Wij hadden 2 hondjes bij ons. Na een kwartier naar de bar gelopen. De barjuffrouw was niet aanwezig en er stond al een klant te wachten om af te rekenen. Toen ze kwam heeft de klant die voor mij was afgerekend en kon ik bestellen.

Nergens kon ik enige prijzen zien voor ik een drankje bestelde. De barjuffrouw kwam de biertjes brengen zonder te informeren of onze hondjes water moesten, wat bij andere restaurants wel gedaan werd. Bij het afrekenen kon ik de barjuffrouw gaan zoeken en na 10 minuten kwam er een andere juffrouw, er stond niet wat wij gebruikt hadden dus moest ik zeggen wat wij gebruikt hadden. Toen was het enige voor hun goede een zwaar overtrokken prijs van € 3,95 voor een gewoon tappilsje met zo'n schandalige service.

Voor ons nooit weer.

14. Fam. Teuwens's profielfoto
    Fam. Teuwens heeft een recensie geschreven voor Villa Zeezicht

De lekkerste kibbeling die ik ooit gegeten heb. Vriendelijke bediening. Wij zijn drie keer hier gaan eten en zijn perfect behandeld. Groetjes uit geldrop

15. Fam. Teuwens's profielfoto
    Fam. Teuwens heeft een recensie geschreven voor Le Connaisseur

Gisteravond met 2 personen gaan eten. Het was erg druk en toch werd er gezorgd dat wij de bioscoop konden halen 19.30 uur. Tweede menu -/- 75% dus voor nog €45,00 met 2 personen goed gegeten. Het eten was erg lekker mijn vrouw had vis trio en ik mexicaans trio. De wijn is erg lekker en het bier was goed en had de perfecte temperatuur. Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed. Echt een aanrader.

16. Fam. Teuwens's profielfoto
    Internationaal Geldrop

Gisteren van 16.00 uur tot 23.00 uur genoten van een geweldig 4 gangen diner. Optredens van Audrey Smits, Yvette Keijzers, Maurice Schalks, Mark Cornelis en niemand minder dan Karin Bloemen. Geweldige dag gehad. Vertigo dank je wel en de volgende keer zijn wij weer aanwezig.

17. Fam. Teuwens's profielfoto
    Chinees-Indisch Geldrop

Gisteravond met zo'n 30 personen naar het buffet geweest inclusief drank 2 uur lang eten en drinken voor € 17,50 echt goed eten met een goede snelle knappe bediening. Echt een aanrader.
    Zeg eerlijk een consumptie geserveerd door een knap meisje, knappe jongen is toch net iets lekkerder.
    Bedankt Tong Sing.

18. Fam. Teuwens's profielfoto
    Fam. Teuwens heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Boschwachter

Het eten was geweldig voor een lage prijs, geweldige service. Een minpuntje was dat de kinderen op de houten verdiepingsvloer mochten spelen, terwijl de ouders beneden dineerden. Dat leverde veel rumoer en stampende geluiden op.

19. Fam. Teuwens's profielfoto
    Fam. Teuwens heeft een recensie geschreven voor Wiro Wok

Wij waren gisteravond bij Wiro Wok met 7 personen. De keus is groot en het niveau van de soorten is uitzonderlijk hoog. Ik noem enkele soorten: kikkerbilletjes, kreeft, paling, zalm, haring, ossehaas, varkenshaas, eend en kip. Bij de meeste buffets vind je veel worst en gehakt. De drank was heel goed gekoeld. De bediening was snel, niets was leeg terwijl wij tot 22.30 uur mochten eten. Ik begrijp wel dat het tijdens drukke tijden heel massaal is en 2 uur erg kort.

20. Fam. Teuwens's profielfoto
    Chinees-Indisch Geldrop

Klein maar fijn zeggen ze ooit, dat is hier echt zo: lekker soep vooraf, een heerlijk buffet met zo'n 20 verschillende vlees/vis gerechten, 2 soorten fruit als toetje. Alles goed warm en lekker mals. Dat voor maar 12,50 euro
    Ook belangrijk vonden wij dat eigenaresse en haar kinderen met personeel van het buffet aten, dus zeker goed eten. Dit al de tweede keer in 4 weken.

21. Fam. Teuwens's profielfoto
    Fam. Teuwens heeft een recensie geschreven voor De Griek

Wij gingen eten bij deze griek zonder reservering en ja hoor volle bak. Wat schetst mijn verbazing: De eigenaresse komt zelf plaats maken zodat wij ook konden eten. Echt top service

22. Fam. Teuwens's profielfoto
    Fam. Teuwens heeft een recensie geschreven voor Eethuis Bogardeind

Met recht het beste eethuis/cafetaria van Geldrop. Van 8,50 tot 10,00 euro voor een hoofdgerecht, klaargemaakt door chefkok/eigenaar Heer Jongen zelf. Goede friet, redelijke afhaalprijzen. Aanrader: boeren friet, dan heb je voor 3,75 genoeg gegeten. Snelle bediening.

23. Fam. Teuwens's profielfoto
    Internationaal Geldrop

Wij hebben gisteravond een 5 gangenmenu besteld, de exclusiefste keus, maar heel bijzonder was het. Goede bediening, alles verliep perfect terwijl de zaak vol zat. Mark je hebt niets ingeleverd toen je de naam van De Twee Heere in Vertigo veranderde. Wij komen terug bij een speciale gelegenheid. Wij begonnen om 19.00 uur en gingen om 00.30 uur naar huis. Ga zo door. Een aanrader voor als je iets bijzonders wil.

24. Fam. Teuwens's profielfoto
    Fam. Teuwens heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Boschwachter

Wij waren op 29 oct. met 38 mensen gaan eten. Nog nooit zo'n goed eten en bediening meegemaakt met een grote groep. Meteen zo'n 20 bakjes aardappel gerechten.
    Alle mensen tegelijk eten, niemand stond droog en dan nog keus uit verschillende menu's.
    Wij hadden Ierse biefstuk en deze was zo heerlijk mals dat ik snel nog eens terug ga.

25. Fam. Teuwens's profielfoto
    Fam. Teuwens heeft een recensie geschreven voor Restaurant de 2 Heere

Wij zijn vanavond met 4 personen een 5 gangen surprise menu gaan nuttigen.

Alles was voortreffelijk. Ik wist niet dat Geldrop zo'n goed restaurant rijk was. Ik moet wel vermelden dat het niet druk was maar ik weet niet of het dan minder goed is.

Als ik een Michelin ster uit mocht delen kregen jullie de ster.