• Lid sinds 19 juli 2015

Pa & Ma

Schalkhaar

fam. Stremmelaar heeft nog geen foto toegevoegd

1. fam. Stremmelaar's profielfoto
    fam. Stremmelaar heeft een recensie geschreven voor Pa & Ma

Zaterdagavond 18/07/15 voor de eerste keer gegeten bij Pa en Ma, maar beslist niet voor de laatste keer. 't Was in een woord geweldig, zelden zo goed gegeten. Hulde. Dank voor de gastvrijheid.

2. fam. Stremmelaar's profielfoto
    fam. Stremmelaar vindt de recensie door Wil voor Pa & Ma leuk

Het was weer grandioos bij Pa en Ma. Warm welkom. Prima bediening, heerlijk eten, kortom inderdaad net zoals bij Pa en Ma. Of we terugkomen? Daaraan hoeft niet getwijfeld te worden, net zoals we vroeger graag bij ons eigen Pap en Mam kwamen, kan Pa en Ma in Schalkhaar er op rekenen dat we hier vaker van een heerlijke maaltijd komen genieten. Complimenten aan het hele team voor hun bijdrage aan een genoeglijke avond..

3. fam. Stremmelaar's profielfoto
    fam. Stremmelaar vindt de recensie door Wil van Es voor Pa & Ma leuk

Zaterdagavond hebben we met "ons" 4tjes heerlijk gegeten. Er heerste een enorm gezellige en gemoedelijke sfeer. Restaurant doet haar naam eer aan. Door personeel buitengewoon goed geholpen, meteen al bij binnenkomst.

Zeker voor herhaling vatbaar en aan te bevelen.

4. Carla Paalman-Roelofs

Ontzettend goed restaurant met hoge vakkennis zowel de koks als het bedienend personeel. Ze gaan op de hurken bij je aan tafel zodat je op ooghoogte het gesprek aangaat. Mooi ingericht landelijk maar stijlvol. Wat een belevenis op en top.
    Ruimschoots aandacht aan de gerechten besteed zodat het een genot is om daar te eten. Grote klasse en ga vooral zo door, dan zul je ons geregeld zien.