• Lid sinds 15 februari 2013

Leeuwarden
  3. -

Onder de Linde

Bergen

Fam R heeft nog geen foto toegevoegd

1. Fam R's profielfoto
    Fam R vindt de recensie door Fam R voor In den Vette Os leuk

Aangezien het bij ons favoriete restaurant in Leeuwarden op de woensdagavond zo druk was dat er geen plaats meer voor ons was, werden we doorverwezen naar In den vette Os waar Ido aan het koken was. We hebben heerlijk gegeten. En ook hier een super dag hap voor maar € 8,75. Een heerlijke karbonade en een enorme zalm moot van de gril met lekkere salade en friet. Lekker broodje met huisgemaakte kruidenboter en olijven als welkom vooraf. Wij waren weer helemaal blij!

2. Fam R's profielfoto
    Fam R heeft een recensie geschreven voor In den Vette Os

3. Fam R's profielfoto
    Fam R heeft een recensie geschreven voor De Yserman

Momenteel ons favoriete restaurant in Leeuwarden. Gewoon heerlijk eten voor een zeer betaalbare prijs. Zeker als je voor de daghap gaat bijv een heerlijke mixed grill met lekkere friet en salade.
    Het zit in een wat apart straatje waar je niet zo snel langsloopt. Eenmaal binnen is het bepaald niet luxe maar je zit er wel gezellig. Echt een aanrader!

4. Fam R's profielfoto
    Fam R heeft een recensie geschreven voor Onder de Linde

Wij hebben afgelopen woensdagavond gegeten in restaurant onder de Linde.
    De sfeer is informeel en toch een beetje sjiek, lekkere stoelen, vriendelijke bekwame bediening.
    Een heerlijk glas wijn geschonken uit een soort mini karafje, lekker brood met boter vooraf. Wij hebben gekozen voor het speciale 3 gangen woensdagavond menu voor € 27,50. We vonden het heerlijk! Vooraf: zalm, hoofd: runderlende, na: cheesecake met limoenijs. We hebben een top avond gehad!