1. Mediterraans Lochem

Vriendelijke bediening en ook snel. Prima gegeten, maar voor een medi keuken verwacht ik wat meer smaak. (En miste bv ook een heerlijke knoflook geur als je binnenkomt). Vond het dan ook te "vernederlandst". Ook de inrichting deed niet medi aan, te modern. Ik had bij het reserveren aangegeven dat mijn man jarig was, maar hier werd niets mee gedaan. Gemiste kans, een klant zal op z'n minst een felicitatie zeer waarderen.
    Leuk restaurant, maar de term Mediterrane vinden wij niet geheel passend. Vandaar een 5 voor de sfeer. Maar verwacht je gewoon lekker eten, met prima wijn in mooie grote glazen en een vriendelijke bediening, dan zeker een aanrader om eens te proberen!

2. Fam. Menkveld

3. Heerlijk eten, altijd vers van smaak en structuur. Gezellig om te zitten, hele aardige bediening. Prima!

4. Super aardige bediening! Sfeer kan Mexicaner, behalve een Mexicaanse hoed aan de muur niet veel sfeer. Mooie wijn, prachtige glazen!
    Eten ok, wel een goeie steak verder bijgerechten etc wat saai, sausjes niet echt Mexicaans, lijkt meer uit een potje te komen. Vriendelijke bediening maakte veel goed.