Activiteiten van Fam. L

1. Fam. L's profielfoto
    Fam. L vindt de recensie door Ad Aarts voor Brasserie Robben leuk

Ad Aarts

Zeer slecht eten, saté gegeten kruimeltjes vlees op 3 stokjes, vers gebakken friet laat me niet lachen, voorgebakken friet zul je bedoelen. Brasserie ja inderdaad een bras zaak eerste klas, lege glazen werden niet opgehaald, asbakken propvol, messen botter dan bot, witte wijn lauw moet je om ijsblokjes vragen. Paulaner witbier lauw.
    Een wel gemeend advies ga er NOOIT wat eten of drinken, dit heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt onvoorstelbaar slecht. Als cijfer geef ik ze een 2 voor de moeite.

2. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Brasserie Robben

Onze eerste ervaring bij Brasserie Robben was niet erg bijzonder. Het terras is weliswaar gezellig, er is een oplaadpunt voor el.fietsen en er is een speeltuin voor de kleintjes.
    Maar het menu vonden we erg prijzig en niet erg aantrekkelijk. Uiteindelijk kozen we voor een tapasplank "Brabantse Gezelligheid", net als onze achterburen graag wilden. Maar er werd gemeld dat ze deze niet konden presenteren, waarom is me een raadsel, want meer dan de helft van die hapjes kwamen uit de frietpan (gambastaartjes, verschillende smaken bitterballen) of hoefden helemaal niet bereid te worden (kaas/worst). Teleurstelling dus!
    Uiteindelijk hebben we een hamburger- en een satéschotel gekozen. De bediening deed haar best maar was erg amateuristisch. De dame die blijkbaar de leiding had, vond het nodig om aan elke tafel te mopperen over hoe druk het was en dat ze niet alles tegelijk kon. De hamburger van mijn man was rauw van binnen, ook al had hij well done gevraagd. Deze ging dus retour en hij heeft van mijn satéschotel meegegeten. Dezelfde hamburger (met de hap eruit) kwam even later weer terug, goed aangebakken en met hete frieten, gelukkig dat dan wel.
    Al met al denk ik dat deze brasserie veel meer in hun mars heeft als het menu dusdanig wordt aangepast dat je je gasten niet teleur hoeft te stellen en als de bediening fatsoenlijk is ingewerkt.
    Het eten was lekker maar door de hele bedoening zullen we hier niet makkelijk terug gaan.

5,5
  3. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor

Heerlijk gegeten bij de Sinjoor. De menuutjes van 16 Euro bieden veel keus en zijn echt voldoende en lekker!
    Ik had vooraf een mail gestuurd naar de Sinjoor of we een bepaalde plaats konden krijgen, maar daar is helaas niet op gereageerd. De bediening is snel en vriendelijk. Rond 22.00 uur konden we de schoonmaakmiddelen ruiken omdat het personeel al begonnen was met poetsen.
    Wij komen hier vaker en vinden het erg lekker!

4. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Petit Paris

Hallo Arjan,
    Jammer dat u zich zo aangevallen voelt met onze recensie. Zoveel mensen, zoveel smaken, en daar is deze site juist ook voor.

Ik heb niet alleen overdag gebeld met mijn vragen, maar zeker ook een paar keer 's avonds. Bovendien heb ik u gemaild EN via uw Facebook pagina berichten gestuurd. Helaas reageerde er niemand.

We hebben niet gezegd dat we de spareribs niet lekker vonden of dat we er klachten over hadden; ze waren juist erg mals maar we vonden het jammer dat ze gewoon naturel waren en dat er saus overheen werd gedaan i.p.v. dat de spareribs al zoet of spicy gemarineerd waren. Dat is een kwestie van smaak.

Ik begrijp dat u het jammer vindt dat wij geen supergoede recensie hebben geschreven, maar nogmaals, deze site is er voor iedereen en dit was onze mening.
    Succes verder!

5. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Brasserie Petit Paris

We hadden een vraag n.a.v. onze reservering via Social Deal maar de telefoon werd nooit beantwoord en mails en berichten via Facebook ook niet. Ze reageren gewoon nergens op.

Dit restaurant wordt gerund door een Chinees echtpaar die slecht Nederlands spreken. Gelukkig hebben ze een aantal leuke serveersters die je goed bedienen.

De spareribs deal voor € 7,95 was prima maar ook niet meer dan dat. Er zijn drie smaken; pittig, naturel en zoetzuur (?). Erg jammer dat de spareribs niet gemarineerd zijn. Je krijgt dus gewoon een naturel smaak en daar wordt hete of zoetzure saus overheen gedaan. Niet mijn idee van zoete spareribs! Ze zijn wel erg mals al had onze dochter er een aantal die echt uitgedroogd waren (door het opwarmen).

Wij gaan er niet terug. De 8 voor de service is voor de serveersters.

5,7
  6. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Fam. L

Vorige week met ons gezin bij La Cubanita wezen eten. Het eten was echt heerlijk! Veel keuze uit allerlei tapas en voor ieder wat wils!! De prijs van € 17,50 is goed. Weliswaar zonder dessert maar daar hadden we geen plaats meer voor na al dat lekkers ;-). De sfeer is leuk en goed, de tafeltjes staan wat dicht tegen elkaar.
    We hadden allemaal een cocktail van 5 Euro besteld. Een groot glas dat helaas voor 3/4 was gevuld met ijsblokjes. De drank was minimaal en dus zo op. Dat was jammer.
    Verder qua eten echt voor herhaling vatbaar!

7. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Vuur en Vlam

Gisteravond met een internationaal gezelschap van 10 personen gezellig aan de ronde tafel gezeten. Engels menu voor onze gasten en vriendelijke bediening. Het eten was ronduit geweldig!! Heerlijk gegrild vlees, gamba's en bijgerechten. Echt heel smakelijk en mooi geserveerd! Een aanrader!

8. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Ribs Factory

Een mooi, trendy restaurant met leuke zitjes. We hebben spareribs gegeten en de combi met de steak. Beiden waren echt heerlijk. De spareribs waren heerlijk gaar en lekker gemarineerd. Ook het toetje (brownie met ijs en slagroom) was heerlijk.

Een groot minpunt was dat ik bij de reservering had aangegeven dat onze dochter jarig was die dag en of ze daar wat extra aandacht aan konden schenken. Helaas was er na het toetje nog steeds niets aan gedaan en toen ik ernaar vroeg zei de serveerster doodleuk: "nou mevrouw, daar was het veel te druk voor". Dat zei ze waar onze dochter bij was en dat vond ik een behoorlijke domper :-(!! Dat deed behoorlijk afbreuk aan het beeld dat ik van dit restaurant had gekregen. De bediening was ook maar met 2 personen terwijl de zaak vol zat dus daar is nog wel wat aan te verbeteren.

9. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Het Kreitenhuys

Afgelopen weekend onze voucher van Social Deal ingeruild. Een 5-gangen menu voor 19,75. Wat een geweldige gerechten hebben we gehad. Grote porties, overheerlijke kwaliteit, super vriendelijke bediening, kortom; het was fantastisch! Echt een aanrader!

10. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft gereageerd op het topic: Wijziging

Ik vergat foto's bij mijn recensie te plaatsen. Kun je dit niet achteraf nog doen? Of je recensie verwijderen en een nieuwe schrijven met foto's erbij? Het gaat om restaurant Te Koop in Tilburg. Ik kan nergens een help knop vinden...

11. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Granny's Grill

Fam. L

Hier hebben we een heerlijke tournedos gegeten! Alles wordt ter plaatse gegrilld en dat proef je. De bijgerechten zijn supervers en smaken heerlijk. Sfeer is prima, al zaten we achter een grote luidruchtige groep maar daar kan het restaurant niets aan doen. Bediening is hulpvaardig en super vriendelijk. Kortom: een aanrader!

12. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor De Ballentent

Fam. L

De gehaktballen lijken inderdaad op 'oma's gehaktballen'. Niet te vast, lekker gekruid. Het terras buiten zat met heerlijk weer helemaal vol maar als je 'binnen' zit, zit je nog lekker in de buitenlucht. Prima om eens uit te proberen.

13. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Te Koop in Tilburg,-

Fam. L

Wat hebben we hier heerlijk gegeten! En de opmaak van de borden was echt een feest om naar te kijken. Dit restaurantje is echt een aanrader. Hoofdgerecht rond 17 Euro, nagerecht rond 6-7 Euro. Echt genoten!

14. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Il Gusto

Heerlijk gegeten hier. Kalfsoester en entrecote heerlijk mals, borden mooi opgemaakt. Goede service en vriendelijke , bediening. Limoncello van het huis bij hetdessert. En de rekening viel reuze mee! Aanrader!

15. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Humphrey's
    Internationaal Tilburg

Nu 2x bij dit restaurant gegeten, beide op de 1e verdieping. Soms wat houterige studenten in de bediening. Wat ik echt heel jammer vind, is dat de houten stoeltjes zo oncomfortabel zijn; dit weerhoudt mij ervan om hier naar toe te gaan, ook al ziet de accommodatie er verder gezellig uit. Het eten was goed maar niet geweldig, vorige keer wel (augustus 2013). De cannelloni kwam duidelijk uit een pak en de garnalen uit de oven waren zacht en bedekt met ui en knoflook. De mixed grill en kalfsentrecote waren prima. De bijgerechten ook. Het sorbetijs was niet meer dan 3 bolletjes met een toefje slagroom. Maar goed, met de bonnen uit de agenda van de Postcodeloterij betaalden wij nu 18 Euro p.p. En dat is een leuk bedrag.

16. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Brasserie Duinlust

Ook wij hadden een Groupon deal van Duinlust. Toen we binnen kwamen om 18.00 uur stonk het lage gebouwtje al naar baklucht al waren wij één van de eersten. Klein tafeltje, kleine steengrill. Vlees ging wel. Ongezellige ruimte waar je soep, friet en rauw vlees voor je steengrill kon halen. Friet lekker, soep duidelijk uit blik en het vlees vonden wij ook niet bijzonder. Het ergste vonden wij de baklucht die zo indringend was dat je er misselijk van werd. Wij zijn dan ook maar een uurtje gebleven. En inderdaad: de prijzen van de toetjes zijn veel te hoog. Voor ons: niet voor herhaling vatbaar!

17. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor De Posthoorn

Fam. L

Groupon aanbieding: spareribs waren lekker mals maar sommigen smaakten niet lekker en waren vet. Bakje frietjes, mayonaise en knoflookmayonaise. Weinig sla-garnituur. Stokbrood vooraf was een wit afbakbroodje. De desserts vonden wij te duur voor die prijs. De stroopwafeltjes op het ijs waren keihard en de andere desserts waren niet om over naar huis te schrijven. Toiletten ontzettend vies en er zaten groene vliegen tegen het raam. De Groupon is niet duur maar als je alles erbij rekent, is het nog een prijzig etentje.

6,7
  18. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Brasserie Kasteel Limbricht

Fam. L

Via Groupon wilden we het arrangement bij dit kasteel boeken. Helaas was de aanbieding van Groupon uitverkocht. Het kasteel gemaild met de vraag of we alsnog gebruik konden maken van deze aanbieding buiten Groupon om. Ik werd terug gebeld met de mededeling dat dit overlegd was met de directeur en het kon! Vervolgens werd onze dochter ziek en moesten we een paar dagen afwachten of we überhaupt wel konden gaan. Een paar dagen later mailde ik weer met de vraag of het arrangement nog vrij was op 9 mei. Vervolgens word ik door een meneer teruggebeld. Hij was heel kortaf, zei dat het helemaal niet zo kon zijn dat dit arrangement mij beloofd was. Hij had contact gehad met de medewerkster die ik gesproken had en ze had niets beloofd, zo zei hij. Ik geloofde er niets van en sprak hem aan op zijn onvriendelijke gedrag. Er was niet met hem te praten, super onvriendelijk en ik voelde me erg verongelijkt. Wat een slechte service! Ben bijna blij dat we er niet geweest zijn....

19. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Etenstijd
    Internationaal Tilburg

Fam. L

Service is prima! Wij zaten boven, hadden veel lege bakken bij het buffet, het was ongelooflijk krap en druk en hierover hadden we de servicekaart op tafel ingevuld. Gevolg: een telefoontje en 4 gratis dinerbonnen om het etentje over te doen.
    Het pand is mooi en er is voldoende parkeergelegenheid. De verse dingen zijn heerlijk maar de koude voorgerechtjes zijn soms wat minder van smaak. En de drukte vinden wij echt niet fijn, ook niet het op en neer lopen naar boven. Als je beneden zit, is het fijner maar ook dan nog is het heel druk. Het eten is over het algemeen heerlijk en de toetjes zijn super!

20. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor Momus
    Internationaal Maastricht

Fam. L

Met Hemelvaart hebben wij hier 's avonds gegeten. De sfeer is leuk en gemoedelijk, het personeel is supervriendelijk. De gyros die we hadden besteld, was wat minder van smaak en een beetje te zacht gebakken. De kipwrap die onze dochter had, was heerlijk. De volgende dag terug gegaan voor de lunch. Heerlijk gegeten op het terras en 10% korting gekregen. Een aanrader!

Oudere updates