• Lid sinds 11 juni 2010

De Bosberg

Appelscha

Fam. Kraan heeft nog geen foto toegevoegd

1. Fam. Kraan's profielfoto
    Fam. Kraan heeft een recensie geschreven voor De Bosberg

Recentelijk een bezoekje gebracht aan dit bedrijf. We waren er vroeger ook wel eens geweest.

Bij binnenkomst werden we aangenaam verrast door de nieuwe uitstraling van dit bedrijf. We werden welkom geheten door de nieuwe eigenaar. Vlotte vent, zeer gastvrij.

Het restaurant ziet er sfeervol uit, zelfs de toiletten zijn tip top. (en dat zie je ook wel eens anders)

De kaart is goed en uitgebreid genoeg om de buikjes te vullen. Alle bestelde produkten waren vers en goed op smaak. De chef kwam zelfs even langs om te vragen of het naar wens was.

We vertelden onze ervaring uit het verleden en al onze vragen werden uiterst correct beantwoord. Er was geen vraag te veel.

Ze attendeerden ons zelfs op de mooie wandel-en fietsroutes in de nabijheid.

Na een goede kop koffie en 'afzakkertje' keerden we zeer tevreden naar huis.

Na onze ervaring is het niet voor te stellen dat anderen negatief zijn over dit bedrijf. Onze ervaring is echt zeer goed en wij adviseren met gemak een ieder om eens binnen te stappen in de Bosberg!