• Lid sinds 21 oktober 2013

De Eetalage

Haaksbergen

Fam. Kolenbrander heeft nog geen foto toegevoegd

1. Fam. Kolenbrander's profielfoto
    Fam. Kolenbrander heeft een recensie geschreven voor De Eetalage

Hier gegeten via de vakantieveiling. Bij binnenkomst direct een karaf water op tafel: waar vind je dat nog? Tevens wat stokbrood met smeerseltjes. We konden kiezen uit het totale herfstmenu van drie gangen. Ik koos voor de gegratineerde garnalen en mosselen, mijn vrouw nam de knolselderijsoep met eendenborst. Ons oordeel over beide voorgerechten: heerlijk!! Goed van smaak, duidelijk met goede ingrediënten gemaakt. Als hoofdgerecht kozen we beiden de lendebiefstuk met runderstoof. Ook hier aten we met heel veel genoegen van. Gewoonweg voortreffelijk. Als dessert kozen we voor de coupe d'eetalage en de hazelnoot parfait. ook hier geldt weer: voortreffelijk. Wij namen de witte en rode huiswijn en daar werd niet zuinig van geschonken. De wijnen waren goed van smaak en prima van temperatuur. Kortom: we hebben genoten en zullen - ook zonder de vakantieveiling - dit restaurant zeker weer bezoeken. Een aanrader voor iedereen die lekker en niet duur wilt eten. De bediening was vriendelijk en attent.
    Het herfstmenu kost op dit moment €26,50 en dit is niet veel voor het gebodene.