1. Het eten is er altijd van constante en zeer hoge kwaliteit.

2. Lekker eten in een gezellig ambiance een goede service met name van Sophie. Beetje minder haast, maar wel je mooie lach en enthousiasme doen het goed!
    Kom zeker terug!

3. Lekker eten en een fantastische service! (Malou)

4. Eten in de verwennerij is heerlijk bourgondisch uit eten in een gemoedelijke Brabantse sfeer. Jan is een prima gastheer, altijd tijd voor een praatje. Ook de bediening is perfect met name Marloe, weer terug van weg geweest! Wat moet wij verder nog zeggen hierover..

5. In een prettige ambiance hebben wij heerlijk gegeten en gedronken, erg mooie wijnen op de kaart zoals de Argentijnse Malbec 2012. De bediening was vriendelijk en niets was hun teveel gevraagd. Klein minpuntje: groente/salade stonden apart op de rekening. Dat hoort gewoon niet!

6. Wat een sfeervol restaurant! Aan tafel kun je zelf BBQ-en door het vlees/vis eerst aan een spies te rijgen, erg hygiënisch en makkelijk schoon te maken! De bediening is erg vriendelijk en hulpvaardig. Daarnaast schenken ze erg goede wijnen tegen acceptabele prijzen! De kwaliteit en het aanbod aan vlees/vis is meer dan voldoende en wordt regelmatig aangevuld. Het eten is onbeperkt maar na een of twee spiesen heb je al meer dan voldoende gegeten. Tip: een keuze van een voorgerecht zoals soep of een salade zou het helemaal afmaken.

7. De nieuwe show op 1e kerstavond was gigantisch leuk. De zang is in de loop van de jaren enorm verbeterd! De keuze van de muziek is ook helemaal van deze tijd, vooral Isaac van Madonna! Perfect uitgevoerd! De interactie met het publiek is goed en zeker niet opdringerig. Minpuntje vonden wij het buffet met name de kwaliteit, keuze en de wat vreemde combinatie. De amuse na binnenkomst was overigens wel erg lekker. De bediening zorgt dat je niets te kort komt, Top! Volgend jaar zijn we er weer bij!

8. De eerste recensie dan...

We werden bij de deur vriendelijk welkom geheten en we namen plaats aan een tafeltje op het Balkon. Vandaar hadden we een mooi overzicht over het restaurant. Er hangt een heerlijke warme sfeer en er is veel aandacht geschonken aan het design.

Het eten wordt lekker heet opgediend en is goed van portie en smaak en er worden lekkere wijntjes geschonken...en geen half glas zoals je dat zo vaak ziet. De service is vriendelijk en het lijkt er op dat het personeel er al langer staat. Prima!

De prijs / kwaliteit is dik in orde en is concurrerend aan de prijzen en kwaliteit bij gelegenheden in de omgeving.

Conclusie: Een zeer sfeervol uitgaansgelegenheid om een hapje te eten en ideaal om daarna te blijven loungen onder het genot van live muziek en / of vooraf aan de film. Je loopt zo het Pathé in....

Aandachtspunt: Bij de deur zien wij heel veel mensen binnen komen maar die lopen direct weer naar buiten wanneer daar niemand staat om de mensen te begroeten? .....en het herentoilet op het balkon valt ook helemaal uit de toon wat betreft design en ambiance.