• Lid sinds 27 november 2016

1. 9,2

2. 9,2

3. 10

Nieuwe recensie

Fam.duiveman heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Fam.duiveman's profielfoto
    Fam.duiveman heeft een recensie geschreven voor de Piri Piri

We hebben samen met onze kennissen weer heerlijk gegeten onze kennissen waren er voor de eerste keer en vonden het zeker voor herhaling vatbaar. Ook top de spaaractie leuk dat je wat aan mijn idee hebt gedaan. Wij en onze kennissen komen hem zeker vol maken ๐Ÿ˜‰๐Ÿ’ช๐Ÿ—๐Ÿง๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿ‘Œ

2. Fam.duiveman's profielfoto
    Fam.duiveman heeft een recensie geschreven voor de Piri Piri

We hebben weer heerlijk gegeten bij piri piri. We komen er regelmatig en altijd gezellig en heerlijk eten en nog nooit gehad dat het eten niet goed is altijd dezelfde en vertrouwde kwaliteit. Wanneer het erg druk is dan loopt het serveren iets achter maar ook logisch als het druk is. Misschien wel een tip om een spaar actie of klanten kaart te maken wanneer je vaak komt eens korting op eten krijgt of een andere extra voor trouwe klanten ๐Ÿ˜‰

3. Fam.duiveman's profielfoto
    Fam.duiveman heeft een recensie geschreven voor de Piri Piri

We hebben afgelopen zaterdag weer heerlijk genoten van de lekkere piri piri kip en het ijsbuffet. Ook is het restaurant van buiten mooi versierd met lampjes wat in het donker een erg mooi gezicht is. Piri piri is en blijft het beste kippen restaurant van Nederland