Activiteiten van Fam Dekker

1. Fam Dekker's profielfoto
    Internationaal Hoog Soeren

Deze keer hebben we hier met vrienden uit België genoten van een geweldig verrassingsmenu met vooraf een paar zeer smakelijke amuses. De gerechten zagen er prachtig uit een smaakten heerlijk. De bediening is vriendelijk en attent, de porties ruim voldoende. Wij hebben een fantastische avond gehad! Als ze weer in de buurt zijn zeker voor herhaling vatbaar, vonden de vrienden. Enige opmerking: wij zijn al heel vaak geweest (nog nooit teleurgesteld) maar als je voor alleen vlees kiest is het eerste voorgerecht bijna altijd hetzelfde, dus weinig verrassend. Daarin zou wel wat meer variatie mogen.

2. Fam Dekker's profielfoto
    Fam Dekker heeft een recensie geschreven voor Meet & Eat

Het eten was goed, o.a. super malse entrecote en heerlijke aardbeienparfait maar deze keer liep het allemaal niet zo soepel. Het duurde lang voordat de bestelling werd opgenomen. We waren met z'n vijven, vier hoofdgerechten kwamen ongeveer gelijktijdig, daarna duurde het veel te lang voordat het vijfde hoofdgerecht kwam. Bij twee hoofdgerechten de saus vergeten, de pepersaus was wel erg dik en het duurde lang voordat de tweede ronde drinken kwam.
    Ontvangst had ook wat vriendelijker gekund. Omdat we al veel vaker zijn geweest, weten we dat het ook anders kan. We hebben vele fijne avonden gehad en dan is het erg jammer dat als je vrienden uitgenodigd hebt, het juist dan niet lekker loopt.

3. Fam Dekker's profielfoto
    Fam Dekker heeft een recensie geschreven voor Altro
    Internationaal Den Haag

Gisteren gegeten bij Altro met een voucher van v.v. en dat is ons heel goed bevallen. We waren een half uur te vroeg maar dat was geen probleem en kregen een mooi plaatsje bij het raam. Gezellig restaurant met vriendelijke, vlotte bediening. Heerlijk eten, de gerechten mooi gepresenteerd, goed op smaak en ruim voldoende. De wijn (malbec) was ook erg lekker.
    Als we nog eens in de buurt zijn, zeker voor herhaling vatbaar.

4. Fam Dekker's profielfoto
    Internationaal Hoog Soeren

Gisteravond weer met een voucher van Vakantie Veilingen genoten van een geweldig 5 gangen verrassingsmenu.
    Aan niets kun je merken dat je via v.v. hebt gereserveerd.

Het restaurant is sfeervol, de bediening prettig en het eten heerlijk!

5. Fam Dekker's profielfoto
    Fam Dekker heeft een recensie geschreven voor PRIMA
    Regionaal Nunspeet

Naar aanleiding van de goede recensies met 6 personen gegeten bij Prima. We namen het Prima Grande menu, een culinair avontuur, dit 5 gangen verrassingsmenu, dat schept verwachtingen. 3 kozen er voor vlees en 3 voor vis. Menu’s waren op de hoofdgerechten na voor allemaal hetzelfde. Eenvoudige gerechten, weinig verrassend, wel heel smakelijk alleen de aardappelpartjes erbij waren niet lekker, veel te donker en taai. De borden zagen er mooi, verzorgd uit en de bediening was vriendelijk en attent. Wij hebben lekker gegeten maar het verrassingsmenu had wel iets uitdagender mogen zijn.

6. Fam Dekker's profielfoto
    Internationaal Hoog Soeren

Al 3 keer met Vakantie Veilingen voucher bij restaurant Hoogheid genoten van een 6-gangen menu. Heerlijk eten, ruim voldoende, vriendelijke bediening en prima service. Voor ons was het 3 keer een feestje.

Voor de prijs die wij via v.v betaalden geven wij de prijs / kwaliteit een dikke 10

7. Fam Dekker's profielfoto
    Fam Dekker heeft een recensie geschreven voor Fris

Zaterdagavond 25 januari hebben we met z'n vieren bij Fris gegeten. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een mooie tafel bij het raam. Het eten was lekker en de borden mooi opgemaakt. Al hadden de porties wel ietsje groter gemogen en was mijn 2de vleesgerecht niet al te warm.

Maar waar wij ons erg aan hebben gestoord is dat er zonder vragen een fles water werd geopend en ingeschonken. Je zit amper en voordat je drinken hebt besteld worden de waterglazen zwijgend en ongevraagd gevuld.

Bij de laatste gang werd er weer zonder vragen een fles water geopend. Op mijn "wij willen geen water meer" werd niet gereageerd en ze probeerde bij de andere tafelgenoten toch nog in te schenken. Wat overigens niet is gelukt.

Dit hebben wij als heel vervelend ervaren. Volgens reactie van eigenaars moet er wat het water betreft een misverstand zijn geweest.

8. Fam Dekker's profielfoto
    Fam Dekker schreef:

Zaterdagavond 25 januari hebben we met z'n vieren bij Fris gegeten.
    We werden vriendelijk ontvangen en kregen een mooie tafel bij het raam.
    Het eten was lekker en de borden mooi opgemaakt.
    Bij de laatste gang werd er weer zonder vragen een fles water geopend.
    Wat overigens niet is gelukt.
    Dit hebben wij als heel vervelend ervaren.

9. Fam Dekker's profielfoto
    Fam Dekker heeft een recensie geschreven voor Maison de la Foret

Na een dagje Den Haag hebben wij hier gegeten met bon van vv en sluiten ons aan bij onderstaande positieve ervaringen.Vriendelijke ontvangst, aardige bediening en heerlijk eten. Minpuntje was dat onze tafel pal naast de wc deuren stond. Door aanwezigheid grote groep mensen veel heen en weer geloop langs onze tafel. Ondanks deze grote groep mensen toch prima bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

10. Fam Dekker's profielfoto
    Fam Dekker heeft een recensie geschreven voor 't Smulhuis

Als wij in Garderen langs het smulhuis komen kunnen we het niet laten om even een eigengemaakte bamibal te halen.
    Hmmm heerlijk! Moet je echt eens proeven.

11. Fam Dekker's profielfoto
    Fam Dekker heeft gereageerd op een recensie van De Prinsehove

Van restaurant De Prinsehove kregen wij onderstaande reactie op onze recensie.

Goedendag fam. Dekker,

Uw reactie gelezen op de diverse sites.

Volgens mij zit u vol rancunnes of heerst er aandacht te kort.

Uw voornemen vindt ik prima.

Vriendelijke groet,

Ad Prinse.

12. Fam Dekker's profielfoto
    Fam Dekker heeft een recensie geschreven voor De Prinsehove

Via etentje veilen De Veluwse Proeverij gegeten bij De Prinsehove. We werden hartelijk ontvangen en omdat het prachtig weer was konden we lekker buiten op het terras eten. Het voorgerecht, zes kleine hapjes, zag er leuk uit en was lekker. De zes gerechtjes van het hoofdgerecht waren wel heel erg klein en helaas bijna koud, viel een beetje tegen. Wij vonden het geen volwaardig hoofdgerecht. De drie nagerechtjes zagen er mooi uit en waren heel lekker. Bij de koffie met friandises voor vijf personen, kregen we vreemd genoeg op de bonbonnetjes na van alles maar vier stuks. Wij gaven dit meteen aan maar dat hoorde schijnbaar zo. Bij de rekening ging het mis, twee flessen rose aangeslagen in plaats van twee gazen en de prijs van De Proeverij voor de vijfde persoon klopte niet. Er werd vijfendertig euro gerekend in plaats van de zevenentwintig euro vijftig die op de menukaart staat. Dit werd wel meteen gecorrigeerd. Wij hebben een leuke avond gehad mede door het mooie weer, het lekker buiten kunnen eten en de vriendelijk bediening. Maar voor ons geen tweede keer meer.

13. Fam Dekker's profielfoto
    Fam Dekker heeft een recensie geschreven voor ste. Maxime

Zaterdag hebben we met z'n vieren met 2 vouchers van etentje veilen bij Maxime geten. Gezellig restaurant met vriendelijke ontvangst. We hebben genoten van het viergangenmenu, de lekkere boter en de huisgemaakte tapenade bij het brood. Borden zagen er mooi en goed verzorgd uit en het eten was super lekker. Zonder etentje veilen waren wij niet snel bij Maxine terecht gekomen. Maar het is ons zeker de moeite waard om vanuit Nunspeet nog eens terug te komen. EEN AANRADER!

14. Fam Dekker's profielfoto
    Fam Dekker heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Kade 18

Heerlijk gegeten bij Kade 18.
    Wij namen het 5 gangen verrassingsmenu, eten was smaakvol en zag er mooi en verzorgd uit.
    Nieuwe rode huiswijn, veel beter dan de vorige.
    De bediening is erg aardig maar laat hier en daar wat steekjes vallen.

15. Fam Dekker's profielfoto
    Fam Dekker heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Kade 18

Wij hebben op Koninginnedag heel lekker gegeten in restaurant Kade 18, bediening ook heel aardig.

De voor en nagerechten zagen er mooi en verzorgd uit.

Ons hoofdgerecht, trio van lam was prima, maar de presentatie op het bord een beetje grof.

Het vlees lag op een enorme berg puree, jammer, zag er niet zo mooi uit en was ook veel te veel.

Al meerdere keren gelezen dat de huiswijn erg tegen valt en daar zijn wij het mee eens, dat kan veel beter.

En het is ons opgevallen dat de prijs voor het keuzemenu binnen korte tijd van 27,50 euro naar 29,50 euro is gegaan.

16. Fam Dekker's profielfoto
    Fam Dekker heeft een recensie geschreven voor Spijslokaal De Goede Mannen

Heerlijk gegeten bij de Goede Mannen in een ongedwongen sfeer met prettige bediening. Kleine kaart, wel elke maand een nieuwe met gerechten die niet doorsnee zijn, maar net even anders en met verrassende smaken. Wij zijn hier al vaker geweest en komen zeker terug.

Oudere updates