• Lid sinds 19 september 2011

Italia

Heerenveen

Taverna Nikos

Mierlo

Fam. de Jong heeft nog geen foto toegevoegd

1. Fam. de Jong's profielfoto
    Fam. de Jong heeft een recensie geschreven voor Italia

René

Bij Italia is het allemaal heel relaxed en alles kan maar wel in een goede kwaliteit. Wij komen er graag zsm weer terug.

2. Fam. de Jong's profielfoto
    Fam. de Jong vindt de recensie door Fred&Wilma voor Taverna Nikos leuk

Afgelopen week 2 keer een bezoek gebracht aan taverna Nikos.
    Nou dat is ons goed bevallen en we kunnen het aan eenieder aanbevelen.
    Vanwege het mooie weer lekker op het buitenterras gezeten, dit verhoogde het geheel nog extra. Hoewel het binnengedeelte er ook bijzonder gezellig uitziet.
    De kwaliteit kunnen we kort over zijn, die was prima! De bediening is bijzonder attent en de eigenaresse had de juiste persoonlijke aandacht voor ons en was erg behulpzaam bij de uitleg van de gerechten.
    Kortom een fijne avond en als we weer in de buurt zijn een bijzonder goede reden om Mierlo nog eens "aan te doen" en weer bij teverna Nikos te gaan eten. We zijn blij dat we ons bij de groep tevreden klanten kunnen scharen.
    Bedankt!

Fred&Wilma

3. Fam. de Jong's profielfoto
    Fam. de Jong heeft een recensie geschreven voor Taverna Nikos

Zaterdag 17 september de Griekse Tapas gegeten. Voor € 22,90 kun je zoveel eten als je op kunt. Wij hebben enorm genoten, het eten was heerlijk en niet het traditionele gerecht. De dames waren zeer vriendelijk en service gericht. De eigenaresse kwam zelf ook even polshoogte nemen. Binnen in het restaurant heb je het gevoel dat je echt in Griekeland bent. En de prijs is het zeker waard, we komen graag terug.