1. Gisteren samen hier gegeten. Sfeer ademt je tegemoet. Gezelligheid. De bediening is snel en vriendelijk. We namen een varkenshaas en een surf and turf. Jammer dat alles dreef in de saus met (te?) veel tijmolie. Zonde vind ik. Maar we hebben heerlijk gegeten. Geen voorgerecht maar de dessert proeverij achteraf, woow zaalig ijs, slagroom, macarones, spekkoek etc etc. Prijzen zijn niet laag maar we hadden best wat dranjes en koffie (echt hete kopjes!). We Maar hadden een leuke avond voor €87,50.

2. Afgelopen zaterdag met 7 personen op deze echt prachtige locatie a la carte gegeten. De bediening is echt heel druk maar heeft de service hoog in het vaandel. Geen moeite teveel. De gerechten kwamen mooi tegelijk door er we hebben echt uitstekend gegeten! Niet goedkoop maar wel ontzettend lekker. De desserts maken het geheel af. We gingen voldaan weer naar huis vanaf de zeer ruime parkeergelegenheid.

3. Fam Bucket

4. Vanmiddag gelunched met zijn tweetjes. Wij zijn wel wat gewend, maar wilden even snel lunchen dus bol met kip en bol met kaas. We waren werkelijk verbaasd over de kwaliteit en hoeveelheid! We hebben echt zalig zitten smullen. Beide broodjes kakelvers en knapperig uit de oven, op een zeer ruim bemeten bed van sla. Met een superlekkere zelfgemaakte saus erbij. Ok, beetje veel balsamico olie, maar who cares… complimenten! Tot snel!

5. We zijn met ons vieren in de week na de opening direct naar dit fenomenale nieuwe paviljoen gegaan. Je kijkt je ogen uit! Wat een ontwerp! Midden in de duinen met rondom uitzicht! Ook nog eens een uikijktoren voor de kinderen, geweldig! Dan het eten, Vooraf Stellendamse garnalen, zalig, met botersla en gemarineerd zeewier! Vervolgens de entrecote van de houtgrill met grove ratatouille en geroosterde aardappel. Als klap op de vuurpijl streekkazen met zelfgemaakte duindoornstroop en brood op stok! Wij zijn verliefd!

6. Beste mensen, we hebben met 15 personen het amusemenu gegeten en voelden ons de Koning te rijk. Het ontbrak ons aan niets, de bediening liep de benen uit het lijf. Het was erg druk, maar we hebben nog nooit zo goed ergens gegeten!
    Voortaan gaan wij naar dit prachtig gelegen restaurant voor een wandeling en culinair genieten!